Word jij mijn volgende volger??

donderdag 10 februari 2011

theedoos

Hoi allemaal,

Allereest wil ik al mijn nieuwe volgers heel erg bedanken dat jullie
volger van mij geworden zijn! Heel erg leuk!
Vandaag wil ik jullie deze theedoos laten zien.
Deze theedoos is gemaakt met het papier van Eline's huis,
De rand om de theedoos heb ik keperband bestempeld en verder
heb ik ook de knoopjes van Eline's huis gebruikt en parelmoer spelden.
Verder eigenlijk heel eenvoudig gehouden.
Wat vinden jullie ervan?
Iedereen een hele fijne dag!
Lieve groetjes Brenda



19 opmerkingen:

  1. Daar heb je weer enorm je werk van gemaakt!
    Het ziet er prachtig uit!
    Heerlijk om een theetje aan te bieden uit een zelfgemaakt doosje.
    groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden Brenda!! En weet je al wat je ermee gaat doen? Hoe heb je die letters trouwens gemaakt "thee"?
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via hanneke kwam ik op jou blog en ben gelijk volger geworden. wat een prachtige creaties maak jij zeg!! nu baal ik er echt nog extra hard van dat ik niks kan maken omdat ik ziek ben pfff..maarja mijn tijd komt wel weer :p ben ook helemaal weg van je rekje van hier onder en je thee doos is natuurlijk ook heel erg mooi

    jou blog is in 1 woord:
    WAUW!

    ik geef zelf een candy weg zou je het misschien leuk vinden om mee te doen?
    groetjes,Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf is die vintage tag van Magnolia he!?! Ben er ook helemaal happy mee, ik heb hier de link van waar ik hem heb gekocht: http://www.harlekino-webshop.nl/a-14772120/-/dooh-10-vintage-tag als het goed is hebben ze hem nog op voorraad. Ik heb het pakketje even gewogen en ik denk dat hij zelfs met brievenbuspost kan met één postzegel. Ruilen voor letters vind ik ook een goed idee hoor. Moet ik wel nog even bedenken wat hihi. Nou ik hoor het wel of je genoeg weet zo!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, zie net dat hij automatisch op pakketpost staat en dat dat 6,75 kost, je kan hem wel naar brievenbuspost omzetten maar dan kost het nog 2,95. Ik wil zelf ook een webwinkel gaan beginnen maar dat zou ik echt niet zo doen, vind ik een beetje geldklopperij. Ik wil hem anders best voor je ophalen (is hier buiten de stad) en dan verzend ik hem zelf naar je, scheelt je al gauw 2 euro! Maar kijk maar..
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, je theedoos! Na PiP is Eline op dit moment favoriet nummer 1 in de Nederlandse huizen :) denk ik. Er worden heel wat dozen met haar papier versierd. En het blijft leuk om te doen!!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brenda...allereerst bedankt voor je leuke reactie op me bloggie, altijd leuk als mensen het waarderen en er wat aan hebben als je iets plaats. je theedoos is echt gaaf en die stof... ik word hebberig :-). Wat is het verschil tussen keperband en biaisband dan, ik vind dat wat jij het gemaakt idd erg mooi. Ga je volgen meis, wil niets meer missen..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Brenda, je bent weer lekker aan de freubel geweest, je hebt een super gezellige theedoos gemaakt.

    veel plezier ermee !!

    liefs Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je theedoos erg leuk geworden brenda
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee wat een ontzettend leuk doosje heb je gemaakt.. ik ben zelf op het moment bezig met een sigarendoosje ook met eline papier.. ik was er vorige week mee begonnen maar moet hem nog steeds afmaken. Maar ik vroeg me af wat voor lijm jij gebruikt.. ik had houtlijm gebruikt..

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er geweldig uit, heel mooi ook de binnenkant bewerkt, super mooi papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk zo'n theedoos! Een hele klus,maar met een prachtig resultaat!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Brenda!

    Groetjes Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtige doos geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi zeg!! Leuk idee om dat keperband te bestempelen, geeft een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een prachtige theedoos, ik ben gek op het papier van Eline (en van Tilda)!
    Ik ga je blog volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk geworden Brenda, zelfs de binnenkant is prachtig! Ik heb ook wel eens een theedoos gemaakt, het is een heerlijk werkje....

    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt er een hele leuke theedoos van gemaakt. De thee zal zo vast heel erg lekker smaken.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda