Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 17 januari 2012

Candy!!!!!!!!!!!! (Uitgesteld zie bericht)

Hoi allemaal,

Ik vind het weer tijd voor een candy!
Als dank dat jullie me elke keer weer opzoeken, volger zijn en voor al die leuke reacties!
Dit keer ga ik niet verklappen wat de candy is dat blijft een verrassing maar neem van mij aan dat het een leuke is!
De volgende regels gelden voor deze candy:
* Zorg dat je volgers bent
* Vertel in een reactie waarom word/ ben je volger van mijn blog?
* Hij word verloot bij 300 volgers!
( door de ziekenhuisopname van ons dochtertje Sanne, stel ik deze candy uit tot
we weer thuis zijn.... Dit zal enige tijd duren ik hoop jullie op de hoogte)
* plaats de foto op je blog!
 En dan rustig afwachten wie de gelukkige word ;-)
Lieve groetjes Brenda

47 opmerkingen:

  1. Wat leuk Brenda, ik doe weer mee hoor, je volgersaantal groeit gestaag!! Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk ik wil graag mee doen.

    gr Eveline

    Ik krijg dit soort dingen nooit in mijn linker of rechter helft dus ik stuur het als bericht naar mijn vrienden ok :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Brenda, toevallig ben ik net vanmorgen volger 221 van je geworden.. Zonder candy vond ik je blog ook leuk dus, maar met candy is het helemaal leuk. Ik doe dus graag mee..
    Ben benieuwd hoe lang het duurt..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Brenda! Wat leuk (en spannend ;-) ), ik doe graag mee!
    Ik ben natuurlijk al een hele tijd volger, omdat ik supergrote fan ben van jouw kaarten en andere freubelwerkjes + decoratiestukjes!
    Up naar de 300 volgers!
    Veel liefs, Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda! Leuk, leuk, leuk! We hebben net vandaag onze i-Pad binnengekregen en t eerste wat ik op mijn dashboard tegenkwam toen k liggend door n hernia Blogger opende was jouw leuke Candy!!! Spannend! Leuk dat het een verassing is! Ik doe HEEL graag mee, hoor! Volgens mij heb je ZO 300 volgers! Je hebt n erg leuk blog en erg leuke ideeën! Zo heeft hier heel december n schattig kerstboomverlichting van papieren cirkeltjes gestaan. Geïnspireerd op jouw idee! K zou dus zeggen: GA ALSJEBLIEFT LEKKER ZO DOOR!!!
    Groetjes,
    Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waarom ik je volg...dat moet toch duidelijk wezen, je mooie creaties en omdat je gewoon een heerlijk mens bent :-)..knuf peet op naar de 300

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brenda, ik doe graag mee met je candy. Ik ben nog niet zo lang volger maar ik doe op je blog veel inspiratie op.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Brenda, ik volg je al een poos en vind je creaties altijd super leuk!! Een beetje dezelfde smaak:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé naamgenootje, natúúrlijk doe ik mee! En waarom ik je blog volg? Je maakt altijd de leukste dingen en ik doe veel inspiratie op! Op naar de 300 volgers, die heb jezó!
    Ik ga je candy even op mijn blog zetten;) Ik wens je een fijn weekend!
    Greetz,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waarom ik je volg?????, je maakt hele mooie dingen waar ik veel inspiratie uit haal.
    en die 300 volgers die heb jij zo hoor.
    lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Brenda,
    Super leuk, zo'n verrassings candy..... Ik doe graag mee. En waarom ik jouw blog volg? Gewoon, omdat je zulke leuke dingen maakt.....
    Ik zal een link op mijn blog zetten.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Brenda, waarom ik op jou blog kom is om je mooie creaties te zijn en om ideeen op te doen.
    Spannend zeg een candy ik doe graag mee ik zet hem gelijk op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Brenda, Wat een leuke candy!! Natuurlijk ben ik al een hele tijd volger van jouw blog, want je maakt altijd zulke prachtige dingen! Het is altijd weer harstikke leuk om bij jou rond te kijken!! Ik zal jouw candy op mijn blog plaatsen.
    Fijne avond, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke creaties.
    Heb de candy op de blog geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je leuke candy op je
    blog geplaatst

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waarom ik je blog zo leuk vind? Voor mijn gevoel kijk ik al vanaf het begin dat ik een blog heb, op jouw blog.Ik ben je dus snel tegengekomen. Je maakt mooie kaarten en andere leuke dingen, het is een feestje om bij je rond te kijken!
    Ik ga nu gauw jouw candy op mijn blog zetten.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Brenda,
    Altijd leuk een candy, ga hem zo op mijn blog zetten. Volger was ik al!
    Ik kom altijd graag hier om ideetjes op te doen, oké ik laat niet altijd een reactie achter maar geniet altijd wel van je berichtjes!
    Op aar de 300!! (en bedankt voor je stem).
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi brenda,

    ik ben al een tijdje volger van je blog, en met veel plezier! ik doe heel veel inspiratie bij je op omdat ik je stijl ook enorm leuk vind en uiteraard is het steeds fijn om de creaties van anderen te bekijken :)

    hopelijk ben je snel aan de 300 en uiteraard daarna meer he!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo een verrassingscandy.
    Ben ook volger van je geworden.
    Je blog vind ik leuk om te volgen omdat je mooie creaties maakt.

    Groetjes Jenny
    tjoektjoek

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Brenda, ik doe mee hoor, was toch al een fan van je blog :-)
    Je candy staat op mijn blog!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je snel je 300 volgers hebt , ik ben al even volger .
    Jou blog was één van de eerste die ik begon te volgen .
    Ik zet je candy op mijn blog .
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja ja ja......Ik word meteen volger want.............
    IK BEN GEK OP HARTJES!!!!!!
    Koop en maak ze het liefs overal en altijd en gbruik ze veel bij mijn eigen creaties.
    Ik heb gewoon een Hartjes-tic.
    Dus, hopla........weer een volger erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey zus!!!!!

    Alles goed met jullie? Hier wel hoor ik ga ook een blog starten :).

    Veel liefs dikke kus je zusje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben nog maar net lid van je prachtige blog en dan kom ik ook nog een geweldige candy tegen.Ik ben echt van plan om vaker bij je prachtige kaarten te kijken voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk bij 300 volgers een gave candy weggeven, nou ik doe graag mee!
    Ik ben net volger geworden, ik ben je tegen gekomen op het blog van Daphne, nou eerlijk wie wilt nou niet een kans maken op een candy en ook volger geworden om leuke ideen op te doen, ik neus graag op vele blogs.
    Wordt rustig ook volger bij mij, ''hoe meer zielen, hoe meer VREUGD''

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Brenda,nice to meet you,I'm your new happy follower.I found your blog from while leaving comment on blog friends:)
    Your works are so beautiful:)
    Thanks for the chance to win your suprise candy!!!
    If you visit my blog,born shortly,leave a comment/became follower(if you like my cards)I'll very happy:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    ik vind echt dat je een hele leuke blog hebt en wat maak jij een SUPER kaarten zeg!
    Ik vind die tips echt handig ga daat zeker eens rondsnuffelen! Ik kom zelf wel af en toe bij Action en daar hebben ze ook heel veel kaarten-maakspulletjes! Dus misschien voor bij je lijstje met tips...
    Superleuk dat je een Candy organiseert en ik wacht het wel af... Ik blijf hopen :D

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Brenda
    Allereerst: Wat een ontzettend leuke page heb je zeg en aan de give away doe ik ook graag mee.

    Ik heb zelf geen blog dus ben ws. onbekend voor jou, dus ik zal me even voorstellen;
    Mijn naam is hester-nikki en ik ben pas sinds een paar weken aan het 'scrappen' maar eigenlijk mag je het nog niet eens zo
    noemen*-) Het lijkt nog niet echt op die prachtige creaties van jou en je mede-scrappers. Wauw. Wel reuze inspirerend hoor.
    Ik dacht nooit dat het iets voor mij was, maar omdat het met mijn gezondheid iets minder gaat was - ben ik genoodzaakt om creatief vanaf de bank en - of vanuit mijn bedje te zijn en dit is dus dé oplossing. En ik vind het hartstikke leuk moet ik zeggen.
    Het begon met de welbekende Action kaartjes en steeds komt er iets bij en ik hoop gauw de richting van jou en je mede scrappers te kunnen volgen. Zo'n handy pakket zou dus ook van harte welkom zijn.
    Ik heb zelf dus geen blog, maar heb je gewoon bij mijn favorieren dus zo af en toe kom ik s koekeloeren. Gezellie!!! Nou heel veel scrap-plezier toegewenst van Hester-Nikki
    h e s t e r n i k k i @ h o t m a i l . c o m

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alhoewel ik nog maar pas volger ben geworden, vind ik je kaartjes heel erg leuk, maar eigenlijk de andere berichtjes ook hoor (heb ze niet allemaal gelezen, maar ben toch al even bezig geweest :D )
    Heb een linkje geplaatst op m'n blog, bij de pagina give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou je staat nu met 2 give-aways in mijn sidebar op mijn blog. Ik ben lid geworden omdat je dezelfde stijl hebt als dat ik graag mee werk. En de dingen die je maakt zien er super uit! Ook de inrichting van je huis...wauw! Ik word alleen maar meer en meer geinspireerd erdoor. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Brenda
    Ik bennal volger van je blog.
    Doe graag mee met je candy.
    Zet gelijk een link op mijn blog.
    Vind het altijd leuk je berichten zie er naar uit.
    Kijk ook eens op mijn blog.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hai brenda, ik ben nu een paar weken volger op je site, waarvan een paar op vakantie geweest ha ha...ik ben pas een tijdje bezig en wipte eigenlijk van de 1 naar de ander en die ik leuk genoeg vond daar bleef ik bij hangen om volger te worden, komen er nog steeds bij.....het is leuk in blogland...ik doe gezellig mee en heb op mijn page je give away/candy neergezet! zelf heb ik er ook 1 lopen tot en met 20 augustus en misschien lijkt het je leuk om mee te doen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/give-away-creaties-and-stuff-by-jenneke.html

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou ben ik volgens mij al heeeeeeeeee langgggggggggg volger bij jou voor zover ik weet,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow ik ben volger 273. Ik ga je link op mijn blog zetten. En dan zul je zien binnen no time heb jij je 300 volgers, want ik hem er namelijk..... 30, hihi. Leuk blog heb je. En waarom ik de prijs wil winnen. Simpel, ik ben heel nieuwsgierig wat ik dan zou krijgen van een andere Brenda. Dus zal ik vast mijn adres geven ;-)

    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Brenda,
    Wat een leuke candy :-) Heel lief dat je die met ons wil delen.
    Ik wil graag een gokje wagen en heb je candy op mijn blog zetten.
    Ik zou het leuk vinden als je bij mij ook komt gluren;)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Brenda

    Wat een leuke idee om een verrassing candy weg te geven. Ik wil graag een gokje wagen en ben gelijk volger geworden van je blog. En ook je prachtige creaties bekeken.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ben volger al een tijd omdat je van die mooie dingen maakt, voornamelijk de homedeco dingen spreken me erg aan omdat ik ook erg van die stijl houd :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi, ik wordt je volger om je naar de 300 te helpen ;-) En ik heb iets met hartjes. Vind ze leuk en heb overal in huis hartjes hangen wat... ik zie ze tegenwoordig zelfs in mijn boterhammen. hahahaha. Echt!!!

    Ik ga nog even rond kijken op je blog.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gewoon omdat je een hele leuke blog hebt !!!
    Tor blogs,
    Esther
    www.sensemaison.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een geweldige blog heb jij! Ik kan me helemaal vinden in jouw stijl en heb al een aantal ideetjes opgedaan die ik zeker hier thuis toe ga passen. Het zal mij benieuwen wat je voor verassingscandy hebt verzonnen, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben net volger, de foto en link op mijn blog geplaatst en nu op naar de 300 !
    Leuke blog heb je, altijd tof om nieuwe creaties te bekijken.
    Nog een fijne dag, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Via via kwm ik op dit blog wat gezellig zg en t en leuke ideetjes taan erop ik ben je dan ook meteen gaan volgen. Ik zag toen dt je ook nog eens een Candy hebt dus val ik met mijn neus in de boter want daar doe ik graag aan mee. Ik ben volger 288 geworden dus het schiet al op. Ik zet het plaatje zo nog even op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtig blog, ik ga je met veel plezier volgen Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow ik ben volger 293! Spannend! Mag ik ook gewoon meedoen ondanks dat ik geen blog heb? ik ben wel volger geworden....
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb nu wel een blog dus zet hem alsnog op mijn blog..

      madebyannalaura.blogspot.nl

      Verwijderen
  45. Oeps, dat is helemaal niet zo mooi, wens jullie en Sanne veel sterkte, en hopelijk dat het goed gaat komen voor de kleine meid zonder te veel pijn.

    Een gokje ga ik toch ook nog wagen

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda