Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 19 april 2011

Candy Time!!!

Hoi allemaal,

De candy word op 13 november as verloot rond 19:00 uur!!
Mits er 200 volgers zijn ;-)

Hoe leuk is het om cadeautjes weg te geven!!
Ik vind het super leuk!
Vandaar dat ik ook een nieuwe candy organiseer!
Deze candy geef ik weg om jullie te bedanken voor al jullie
bezoekjes aan mijn blog!
Zoals jullie kunnen zien op de foto is het een super leuk candy!
Met oa papier van Eline's huis, Cupcake papier, verschillende soorten
lint en kant, stempels, bloemen, knoopjes, tags, mini fasteners van Tim Holtz!!!
Volgens mij best de moeite waard!
De volgende regels gelden voor deze candy:
  • Word volger van mijn blog als je dat nog niet bent...
  • Zet de bovenste foto op je blog in je sidebar...
  • Laat een leuke en originele reactie achter.....
    De candy gaat eruit met 200 volgers en naar diegene
    die de meest originele reactie achter laat:-)Nou lieve mensen, ik houd jullie nu niet meer in spanning...
    Hier een foto van de candy!!

 Lieve groetjes,
Brenda
♡♡♡

77 opmerkingen:

  1. BREN!!! Je bent niet wijs, meis! Daar ga je toch zelf mee spelen, in plaats van weggeven??
    Hij is wel ontzettend gaaf, dus ik doe graag weer mee, zal 'm zo even op m'n blog zetten, moet nu weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze candy en volger (lees fan) ben ik al. Helaas heb ik zelf geen blog.
    Hopelijk groeit je blog (fanclub)snel naar de 250 en zelfs nog meer.......
    Groetjes Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Brenda,

    Wie hier een kijkje heeft genomen
    wordt volger en blijft terug komen.
    Met al het moois dat jij hier toont
    worden jouw blogvolgers visueel beloond.
    En nu deze mooie candy van jou
    met allemaal spulletjes waar ik van hou.
    Daarom waag ik mijn kansje hier
    en kom zeker weer kijken met heel veel plezier!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wist al dat je een te gek mens bent, maar nu weten we het zeker.
    Deze candy is te gek voor woorden.
    volger ben ik al hhheeeeeeeeeel lang maar hier wil ik super graag voor meeloten.
    je bent niet alleen scrap-gek, maar je bent echt gek !!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda
    Wat een Super mooie Candy! Ik wil graag meedoen hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, ik zit hier een beetje veel bij te kwijlen, dit is wel een super candy. DAar krijg je meteen trek van. Heb net het boek van Eline gelezen en werd daar helemaal lyrisch van. Dus je snapt ik doe heeeeeeeeeeeel graag mee.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brenda,
    Bedankt voor je leuke reaktie op mijn blog!
    Ik blijf natuurlijk je blog volgen omdat er ontzettend mooie foto's en leuke gezellige berichtjes op staan. Als ik je blog lees moet ik mijn oogjes goed gebruiken omdat de lettertjes wit zijn maar daar blijven we jong bij!Ik kan zelfs lezen dat je een super blog candy weg gaat geven, goed he!
    Enne....jij bent natuurlijk mijn aller-aller-aller nieuwste volgster!
    Geniet van deze mooie lenteweek!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige candy!! Ik was al volger van je en sta iedere keer weer versteld van al je prachtige creatieve uitspattingen!!Wauw! Ik ga zo even je candy op mijn blog zetten:)Denk dat jij in no-time op de 250 volgers zit!
    Groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die 250 volgers haal je vast en korte tijd,
    want je hebt een superleuke weblog, meid!
    Die enorm gave candy is een supergoed idee,
    natúúrlijk doe ik er héél graag aan mee!
    Links plaatsen, aanmelden en t reageren zijn gedaan,
    dan zal ik nu héél hard duimen gaan!!!
    Verder wil ik je veel succes toewensen
    met al dat LEUKS (!!!) plaatsen voor je volger-mensen!
    Groetjes, Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi brenda
    Wooooowwww ,wat een super gave candy meid
    Ik zit hier helemaal te kwijlen
    Wat een leuke lieve vrolijke kleurtjes bij elkaar
    ik word er helemaal vrolijk van ,en vergeet zo ff me dagelijkse beslommering
    Ik kom graag ff op je blog eens neuzen ,je maakt altijd zulke prachtige creatie;s
    Super gewoon
    Wat ben je toch een geod en lief mens ,met een heel groot en goed hart
    Daar hou ik van
    Bij deze waag ik graag een kans op je geweldige candy
    En plaats hem met heel veel plezier in me sidebar
    En hoop dat je zo heel snel bij de 250 volgers ben
    Maar denk dat dat zeker wel gaat lukken
    Succes

    Liefs eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Brenda, iedere keer als ik de foto van jouw candy in mijn sidebar zie staan moet ik er even op klikken om even naar de foto' s te kijken van jouw candy. Als je ziet dat je bezoekersaantal snel oploopt, dan ben ik dat steeds die weer even komt gluren. (lol) ik hoop dat je snel de 250 volgers haalt.
    Groetjes aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 250 volgers... das appeltje eitje voor jou toch? Met zulke leuke en orginele ideeen kan het haast niet anders en ik denk dat de winkeliers ook wel blij met je zullen zijn... ik heb in ieder geval wel vaak.. ow wat leuk ff naar de hobbywinkel als ik op je blog ben geweest....meid op naar de 250..Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw ,wat een cozy candy,helemaal mijn kleurtjes!!
    ik doe heel graag mee aan zo,n mooie give away!
    k heb er trouwens zelf ook een,dus als je eens bij mij komt kijken,wie weet win jij die van mij.ha ha.
    groetjes gerrie.
    cozy home.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo lieve Brenda!

    zo'n Candy is een supergoed idee om volgers mee te winnen, misschien moet ik daar ook wel mee Beginnen, met mijn 4 volgers waarvan ik zelf er al 1 ben! Als ik deze leuke Candy zou winnen, zou dat ook veel aandacht en hoop ik ook Volgers trekken!!
    maar nu ga ik er voor duimen dat u mijn berichtje origineel vindt!! zodat ik over een poosje thuis die Candy op de mat vind!!


    groetjes Benthe
    lieve snuffeltjes Snoopy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee Brenda!

    Dit is de eerste keer dat ik op jou blog kom maar ik ben nu al niet meer weg te slaan! haha
    Echt super hoe je die dingen maakt,
    Zelf doe ik niet aan scrapping maar ben ik meer bezig met het naaien met stofjes. Maar als ik dit zo zie ga ik ook maar is wat uitproberen met scrappig
    Echt geweldig, en bij deze ga ik een gokje wagen voor je leuke candy! echt super!
    word er al blij van als ik het zie,

    Liefs Cassandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat een leuk candy echt prachtig ik ga dit kansje waggen

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Brenda, helemaal mijn kleurtjes en ik doe graag mee met je candy!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Brenda,
    Wat een giga gave candy.
    Pink helemaal geweldig!
    Ik word direct volger, maar natuurlijk niet alleen voor je candy maar vind ook dat je hele mooie kaarten maak, inspirerend!
    Ik zet een link op mijn blog en zou het heel leuk vinden als je ook eens bij mij kom buurten (ik ben nog niet zo heel lang actief hoor)

    Vriendelijke groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Brenda,
    WAT GAAF!!! ik ben HELEMAAL verliefd op je candy!
    en wat heb je een SUPER GAVE blog!
    ik ben gelijk volger geworden, en ik kom regelmatig ff spieken wat je maakt.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Brenda,
    Via een van de blogs die ik volg (van Judith) kwam ik uit bij jouw blog. Ik heb het afgelopen half uur rond zitten neuzen en ik moet zeggen dat je erg leuke en mooie dingen maakt! Daarom (en natuurlijk ook vanwege die waanzinnige candy) ben ik ook volger geworden. Ik ben erg benieuwd naar je volgende kunstwerkje!!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Brenda,
    B Blij word je als je naar je candy kijkt.
    R Reuze leuk om je blog te bekijken.
    E En van je gezellige blogjes te genieten.
    N Natuurlijk al je mooie werk te bewonderen.
    D Dat vraagt om een volger te worden.
    A Aantrekkelijk zoals alles er uit ziet.

    Helaas heb ik geen blog maar ik volg je graag en ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten.
    Hartelijke groet
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een Mooie uitstraling heeft je blog, ik ga me snel bij je aanmelden als volger en dan je blog eens nader bestuderen, en natuurlijk ook graag een kansje wagen op je candy.
    Ik heb zelf ook een candy staan, dus als je nieuwsgierig bent geworden????
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mmmm *veegt de kwijl van haar mond*. Deze candy is echt niet goed voor mijn papierlijn. Ik heb al veel te veel papiertjes om van te smullen, maar deze spulletjes kunnen er volgens mij nu nog net bij.
    Via via ben ik op jouw site gekomen en ik ben meteen volger van je geworden. En dan zag ik dat je een candy weggeeft. Twee vliegen in één klap. Mijn dag kan niet meer stuk :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wie deze candy wint zal wel heel blij zijn! Want wat is hij mooi zeg. Ik hoop stiekem dat ik hem win maar je weet het niet. Groetjes lisandia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuk en origineel bericht schrijven na het zien van zoveels moois kan ik niet. Ik heb er geen woorden voor........Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wooooooooooooooooooooooow wat een onwijs gave candy zeg, ik ga hem zo gelijk in mijn site bar zetten hoor, ik ben gek op roze.
    als we straks verhuisd zijn(als ons huisje is verkocht) krijg ik een roze hobbykamer hahhahaha, dus dit past er perfect bij :)
    Ik doe mee hoor :)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat een superleuke candy! Hier wil ik graag aan meedoen! Ik ben natuurlijk volger geworden en heb je candy op mijn speciale candy pagina op mijn blog gezet!

    Groetjes Sofieke
    http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een ontzettend leuke met eline spulletjes. Mijn moeder en ik maken elke week kaartjes en gebruiken heel vaak eline papier en maken daar de leukste dingen mee.
    Ik doe graag mee met je leuke candy.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik win zo goed als nooit iets (waarschijnlijk omdat ik niet leuk en origineel ben), maar alles wat met scrapspulletjes, prulletjes en/of juweeltjes te maken heeft, vind ik zo ongelooflijk leuk (tot verslavend toe), dat ik toch maar een gokje waag.
    xx
    http://letnietopderommel.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is wel een hele mooie candy, ga toch ook maar een poging wagen..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow! hello!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Brenda,

    Wat een gave candy zeg, die wil ik natuurlijk wel winnen.
    Ben nog geen maand actief in de blogwereld, maak al lang kaarten en ik dacht dat het nu wel eens tyd werd om deze te delen met andere liefhebbers. Ik heb nog geen tijd gehad om een kaart te publiceren maar het komt snel!
    En als ik deze candy zal winnen, daar zou ik gelukkig van worden haha... Kan ik er gelijk mee aan de slag!

    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hello!
    I come to play.:)
    I will be your follower.
    Your game is on my sidebar
    Greetings
    Bernadett

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dear Brenda,
    I just found your wonderful blog. I've linked your picture in my sidebar. But I can not register as a Follower. Your gadget does not work. The followers are not displayed. I'll try again later.
    Please look at my blog is because it is a candy too.

    Hugh's Nicole

    http://the-magical-ni-ka-bears.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. o my my wat een gave candy zegggg!!!
    tuurlijk wil ik ook een kansje wagen, men weet maar nooit niet?
    ik ga snellll een plaatje van dit gave candieetje in mn side bar zetten!
    succes met je blog en ik hoop dat je maar snel op de 200 volgers komt!!
    je maakt zulke mooie spulletjes, dat komt vast goed
    liefs
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Brenda,
    Wat een leuke, lieve, zoete roze candy is dit, ik denk dat ik wel een paar "zoete" foto's heb om te scrappen.
    Sinds gisteren op een crop dag bij doe@ding heb ik geoppperd dat ik misschien wel kaarten ga maken, het is zo leuk.
    En wie zou niet iets willen ontvangen wat uit deze Super candy is gemaakt.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zoheeee! Wat een leuke spullies meis ! Ik zag dat je bij mij ook volger bent geworden ! Leuk, en ik dus nu bij jou.
    Onwijs leuke site heb je, ik ga je echt lekker volgen.
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi Brenda!

    I will be your follower.Your game is on my sidebar
    http://tittyscrap.blogspot.com/
    Thanks for the chance!
    Hugs,
    Timi

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hoi meis
    ik heb je blog net even bekeken en wauw wat een prachtige kaarten maak je meis
    je candy sssssssuper gaaf helemaal mijn kleur
    dank je wel voor een kans meis
    het staat al op mijn blog, ik ben volger 149 dus je schiet al op
    wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd, als ik zou winnen, laat ik wel iemand komen om het gat in het dak te repareren, hihihihii
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mega onwijs gave Candy!
    Heb eens rond gekeken en wat een mooie dingen maak je en wat een mooie blog heb je!!!
    Reden genoeg om volger te worden, mocht ik eventueel de candy winnen is dat alleen een mooi kado. Ben net nieuw in de wereld van Scrapblue's, maar zo verslaafd als de pest haha!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Stiekem moet ik nu voor mijn herexamens leren, maar nu zie ik dat jij ook iets weg geeft! Daar ben ik bij! Ik denk echt wel dat het kan gebruiken, het ziet er zo sweet uit! Scrapbooking is zo verslavend, telkens wil je meer en je heb je niet genoeg om een mooite creatie te maken. Daarom schrijf ik me met dit blogbericht in.

    En met een klein-pietsie-wiene-hoopje kan ik nu terug beginnen leren, met in men achterhoofd dat ik misschien beloond word na twee helse herexame-weken!

    Groetjes
    Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jee Brenda, wat een hartstikke leuke candy. Ik heb 'm helemaal gemist! Mist wel meer de laatste tijd haha! Eerst vakantietijd en nu weer volop aan het werk pfffff.... Maar goed, ik doe natuurlijk graag mee. Ga 'm meteen op mijn blog zetten. Fijne zondag nog, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Haai

    Ik ben viavia op jouw blog terecht gekomen en ik kijk mijn ogen uit. Dan zie ik dat je ook nog eens een ONTZETTEND GAVE candy op je blog hebt staan en dan kan ik natuurlijk niets anders doen dan toch een gokje wagen...

    Dus bij deze een nieuwe volger erbij, plaatje op m'n blog gegooid en een reactie op deze post. En dan nu HEEL SNEL verder neuzen op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke candy heb je Brenda.
    Ik kwam je blog tegen en nieuwsgierig......ik ga me gelijk bij je aanmelden hoor want ik vind het prachtig allemaal.
    gr. Liesbeth
    misschien kom je ook eens bij mij rondkijken???
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey Brenda,
    Ben al een tijdje volger van je en ik zat even nieuwsgierig door al je leuke berichten te neuzen. Op zoek naar inspiratie en ideeën om zelf eens te maken. Tot mijn grote blijdschap kom ik deze super leuke, gave, toffe Candy tegen. Waar ik me natuurlijk voor wil inschrijven. Ik roep nu hard:"Op naar de 200 volgers!" Heb een link in mijn sitebar gezet, hopelijk helpt dat ook een beetje :)
    Groetjes Yvon de Vaan

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Brenda,
    Wat een lekkere ehh mooie candy heb je :-)
    Ik ben echt into de hartjes momenteel in mijn huis dus dat doosje spreekt me erg aan. De rest natuurlijk ook... Ik zet je foto/link op mijn eigen blog (lang niet zoveel volgers als jij...) Veel succes met het verzamelen van blogvolgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super gave candy. En zo mooi rose! Echt mijn kleur! Ik wens je super veel succes verder met je blog. Op naar de 500 volgers!!

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Brenda,

    Ik was even aan het rondsnuffelen op jou blog, opzoek naar leuke ideeën voor een scrapbook voor mijn dochtertje. Je hebt echt al super veel leuke dingen gemaakt. Het lijkt me leuk om je te volgend en heb me bij deze dan ook aangemeld.

    Ook kwam ik dan natuurlijk deze Super candy tegen. En wil hier ook graag kans op maken.

    Ik zal de foto en een link in mijn sidebar zetten. Hoop dat je snel de 200 volgers mag halen.

    Ga zo door.

    Groetjes Iris
    irisdevaan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Brenda

    Ik zag je candy bij Petra op haar blog staan en dacht, daar wil ik ook erg graag aan mee doen.
    Dus ben meteen volger geworden en heb je candy op mn blog gezet. Succes met het behalen van de 200! Ik heb overigens zelf ook een candy weg te geven bij 200 volgers. Mocht je zin hebben om hier aan mee te doen. Dan ben je welkom hoor:)

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Brenda,

    Ik wil graag een gokje wagen om deze candy te winnen.
    Hopelijk heb je vlug je 200 volgers!
    Ik plaats de foto en link in de sidebar van mijn blog.
    Oh ja volger ben ik al een tijdje van je mooie blog.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hoi brenda,

    ik ben via via op je blog gekomen en ben nu al fan van al het moois dat ik hier tegenkomen dus ik ben dan ook dadelijk volger geworden!

    ik ben een hele grote fan van roze en ook van hartjes dus mocht ik deze candy gaan winnen zal hij mij zeker heel erg beminnen :)

    ik heb ja candy ook in men sidebar geplaatst en ik hoop dat we nog erg lang kunnen genieten van de mooie dingen die je telkens weer laat zien :)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi hoi,

    Bedankt voor je compliment!:-)
    En ik ben je meteen gaan volgen want de creaties die jij maakt.............super geweldig schitterend!!
    En wát een candy ga je weggeven!
    Schitterende spullen, hele mooie kleuren......diegene die dit wint zal superblij zijn:-)
    De candy prijkt nu ook op mijn blog:-)

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke Site zeg en wat een leuke Candy geef je weg.
    Ik zou graag mee willen doen met je candy

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke lekker zoete candy
    En wat fijn dat je al zoveel volgers hebt, ik kom nog maar net gekeken
    Als ik dan zo'n mooie foto van deze candy zie, krijg ik metten weer leuke ideetjes

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ................................
    ...............................
    .............................
    ............................
    ( ik ben dus sprakeloos bij zoveel moois )
    groet een nieuwe fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. OOOOO wat een leuke candy geef je weg meid....Heb me ook gauw volger gemaakt van je blog.En kom dan ook zeker vaak bij je langs wippen. Ik zou zeggen op naar de 200, maar er kan altijd nog meer bij.

    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Tjeeeeee meid je bent knettergek, maar daar ga ik dankbaar gebruik van maken, hihi zo'n super gave candy tja daar kan je niet anders dan aan mee doen.
    je volger ben ik al een hele tijd dus dat gedeelte zit al goed.
    nou meis ik hoop dat je de 200 snel haalt en dat je dan weer een beetje bij je positieve komt hihi
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Brenda,
    Ik vind dat je een hele leuke blog hebt en zeker al die hartjes die je in bijna elke creatie terug laat komen. Ik vind ze wel zo schattig. Uiteraard wil ook meedoen met je blogcandy en ik zal zeker langs blijven komen.
    Lieve groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw wat een super candy,ben net volger geworden nadat ik al een gedeelte van je blog had bekeken en zag ineens deze candy staan...superleuk en doe dan ook graag mee.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben dol op candy, en natuurlijk wordt ik volger van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een vreselijke mooie candy. En aangezien het oktober is: ook zo toepasselijk, pink ribbon!!!
    Ik waag graag een kansje.
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. 3x is scheepsrecht. Nu maar hopen dat mijn bericht deze keer wel wil blijven plakken. Je zou er gestoord van worden, maar volgens mij ben jij dat al. Zo'n fantastische candy! En het gekke is, dat ik hem al verschillende keren heb gezien, maar niet in de gaten had dat het een echte candy was. Daar was hij zeker te mooi voor. Dus waag ik een kans. Niet geschoten: altijd mis!
    Groeten
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  63. WOW!! Wat een leuke Blog en een superduper candy!!!
    Ik ben meteen lid geworden en zou gek zijn als ik niet meedeed aan zo´n super candy!

    Heel veel succes met je blog ik ga zeker vaken langs komen..
    Veel liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wow wat een mooie roze candy. Ik heb pas een eigen blog en droom van zoveel volgers. Ik waag een gokje op jouw candy. Super blog. Ben blij je volger te worden. Groetjes Scrapped4U

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Brenda,
    200 volgers is voor jou toch niet moeilijk met zulke mooie creatie's die jij maakt.Ik kom via via op je blog en baal dat ik je niet eerder heb ontdekt.Nu wordt ik volger en kan dus niets meer missen.Ik waag ook graag een kansje op deze giga candy echt super.
    Dankje voor de kans
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ben ook volger geworden van je blog. Super candy. Helaas weet is niets orgineels te schrijven, maar toch bendankt dat ik een gokje mag wagen.

    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ik ben volger al van daar straks en zie nu pas je leuke candy.
    Hij doet me spontaan denken aan dat ene liedje : candy man.
    zo dat deuntje :D je begrijpt het wel hopelijk :D.
    als je origineel moet zijn is het moeilijk origineel te zijn maar hier dan een poging tot.
    ik stel voor als ik win dat ik er iets mini voor jouw mee maak is dat niet origineel :D
    hopelijk ben ik origineel genoeg :D
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een giga-give-away !
    Magisch - leuk en daar wil ik natuurlijk wel een kans voor maken :)
    Rozenrood en sterrenstof,
    wat een superleuke blog.
    Feeënstof en glitterdust bij elkaar,
    Hopelijk maak ik een goede kans, zomaar.
    :)
    Grtjs Hellen
    (hellensenden at hotmail dot com)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. En je hebt er weer een volger bij. Want tuurlijk wil ik nu ik je blog gevonden heb, niks meer missen van al het moois wat je maakt Brenda!
    Je hebt een heerlijk gezellig praatje om je creatie te laten zien. Ik hou ervan!
    Nu zag ik dat je ook nog eens een geweldige candy weggeeft. Hier wil ik ook graag een kansje voor wagen.
    Mss vind je het leuk om op mijn blog eens langs te komen? Je bent van harte welkom!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Nou, volger was ik al een tijdje, en nu ook maar eens een berichtje bij je superleuke candy!
    Je hebt echt een leuke blog!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Een onbekende blog.
    Gauw even kijken.
    Echt leuk. Vol met leuke ideeën en voor mij inspiratie. Daarom volger geworden en een reactie hier achterlaten.

    De naam van je blog klopt helemaal.
    Ik heb geniet er van en ga zeker vaker koekelore.

    Leuk dat ik je blog heb gevonden.
    Kom je ook eens bij mij kijken?

    Succes en veel creaplezier
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Brenda,

    Tja, laat een origenele leuke reactie achter...pff...hellup..ha. Ik doe je gewoon ff de groeten uit Assen en zou bij deze graag meedingen naar je super gave candy....

    Veel liefs, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ook ik was al volger van je blog en nu ga ik je ook echt volgen! Wat een leuke dingen zie ik hier allemaal! En nu mag ik een orgineel berichtje achterlaten? Dat is echt moeilijk!! Zeker na al die leuke reacties hier! Ik zie gewoon alleen een hele lieve minialbum voor me met die mooie spulletjes en zou het geweldig vinden om dat te maken! Leuk idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Op de valreep... :)
    Die 200 volgers heb je ruim gehaald!! Gefeliciteerd! En niet meer dan terecht want je maakt zulke mooie dingen! Blijf ons vooral zo inspireren! Op naar de volgende 200 volgers! :)
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ben je ook zo dol op hartjes? Meedoen kan niet meer, maar van harte gefeliciteerd.! Je bent er al overheen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. He meis,wat is dit ontzettend leuk!!!!SUPER SUPER SUPER

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw wat mooi! Degene die dit wint mag in zn handjes knijpen! (stiekem hoop ik dat ik dit ben natuurlijk) Kwam via via vandaag op je site en wauw wat een prachtige dingen! Totaal dezelfde stijl als dat ik heb dus zal veel inspiratie hier vandaan halen! Maar natuurlijk teruglinken ;) Liefs Angel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda