Word jij mijn volgende volger??

vrijdag 29 april 2011

Een kaartje gemaakt van mijn nieuwe aanwinsten!

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdagavond heb ik dit kaartje gemaakt!
Natuurlijk kon ik niet wachten om ermee aan de slag te gaan!
Eindelijk heb ik nu tijd om hem aan jullie te laten zien.
Het kaartje is vrij eenvoudig maar dat vind ik juist wel mooi.
Ik vind deze kleuren erg mooi!
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
Iedereen een heel fijne Koninginnedag en natuurlijk een
heel fijn weekend!!
Erg bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichtje!!
Lieve groetjes,
Brenda

10 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje en inderdaad een prachtige kleur.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, met hele mooie kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, met mooie zachte pasteltinten.
    Jij ook fijne koninginnedag.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al een super mooi kaartje gemaakt van je nieuwe papier ! en eenvoud siert de kaart !!!

    fijn weekend en geniet er lekker van !!

    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt hele mooie kleurtjes inderdaad!
    En wat een mooie spreuk ook!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vreselijk leuk kaartje!

    ♥ ♥ ♥ ♥ SUPER LIEF ♥ ♥ ♥ ♥

    Xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Brenda. Lekker zoet en romantisch!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje, mooie kleurtjes idd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda