Word jij mijn volgende volger??

zaterdag 2 april 2011

Borduur ringen bekleed

Hoi allemaal,

Ooit heb ik deze borduur ringen eens op een rommelmarkt gekocht,
van de week heb ik ze wit gespoten maar wel dat het hout er 
nog een beetje doorheen komt.
Nu ik toch nog stof heb liggen van Eline's huis heb ik ze
daarmee bekleed, en gelijk 2 hartjes van dezelfde stof gemaakt.
Ze komen ook op de logeerkamer te hangen aan de andere kant
van de muur, maar eigenlijk wil ik er nog meer bekleden
maar ik heb niet meer van deze ringen....
Dus heeft iemand ze nog liggen en doe je er niks mee?
Ik houd me aanbevolen! Maakt niet uit welke grote, vind het 
juist wel leuk om er verschillende maten te hangen!
Fijne avond nog allemaal en tot de volgende keer!
Erg bedankt voor jullie leuke reacties steeds weer!
Lieve groetjes Brenda


13 opmerkingen:

  1. jeetje wat een creativieteit weer van je brenda. Jammer genoeg weet ik niet waar dier ring van mij ligt.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ik ben helemaal weg van je prachtige stofjes, die kleuren zo super mooi!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh wat een schatjes zeg, helemaal super....

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww Brenda,wat is dit prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf idee weer, ziet er echt top uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjeetje Brenda, waar haal je het vandaan !!!!!
    geweldig leuk, ik heb helaas geen ringen voor je, ook nooit gehad trouwens.
    Maar ach je vindt er beslist nog wel op rommelmarkten ofzo !!
    Dat wordt wel een super gezellig logeerkamertje !!

    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer zoooo leuk zeg!
    Hoe kom je daar toch op om zo'n dingen te doen??
    Ik vind het echt fantastisch, je bent bijzonder creatief hoor!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf idee van je, ik ben bang dat je nog vaker naar de rommelmarkt moet om nog meer ringen te kunnen vinden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit staat zeker vrolijk op de logeerkamer. Ik ben benieuwd of ik dan zou slapen of er de hele tijd naar zou kijken (-;
    Fijne zondag, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een creativiteit weer!! Ziet er súpergaaf uit zeg! Die stofjes blijven toch ook geweldig he:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er erg leuk uit! leuk idee ook.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee en heel mooi gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee Brenda! Ben zelf ook gek op dingen van stof. Ik haal het trouwens ook vaak op de markt, heb je prachtig stof en vaak nog spotgoedkoop ook!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda