Word jij mijn volgende volger??

woensdag 11 januari 2012

Ik wens jouw een hele fijne verjaardag.........

Hoi allemaal,

En jawel....nog een verjaardag kaartje!!
Ik kan er geen genoeg van krijgen :-)
Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe creatable van Marianne Design!
Wat zijn die LEUK zeg!!
Ook de Chinese roos maar weer eens tevoorschijn gehaald, en een hamer waarmee ik de bloem wat heb plat geslagen, vind dat effect veeeel leuker :-) en....ik kon me even lekker uitleven met de hamer ;-) Verder nog de nestabillities gebruikt, en wat plakparels!
Lieve groetjes en fijne dag allemaal!!!
Brenda


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje, alles past bij elkaar en wat een mooie kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige verjaardagskaart!! Mooie kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje!
    Haha ik zie je al helemaal staan slaan met die hamer...super idee trouwens!
    Fijne avond groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt hoor Brenda, en ik zal ook eens een hamer gaan zoeken,bedankt voor de hint.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Brenda,en helemaal leuk dat je hem vandaag plaatst,want vandaag ben ik jarig.Dus zeer toepasselijk toch?

    Liefs en groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik zie je al bezig met de hamer - Wilde ik ook al zeggen :-D
    Moooooi papier en model! En de bloem is ook heel leuk zo! Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda