Word jij mijn volgende volger??

woensdag 22 juni 2011

It's your Birthday today......

Lieve volgers,

Het was vandaag echt weer om lekker aan de fröbel te gaan!
Gelukkig kon ik iets eerder naar huis van mijn werk, en ik heb
me dan ook heerlijk verstopt in mijn hobbykamer!
Eerst kwam er weinig uit mijn handen....
Tot ik ineens bedacht dat ik binnenkort weer een verjaardag heb,
en voor het kadootje nog een leuke verpakking moest maken!
Dit is het resultaat!!!
Vind hem best leuk al zegt ik het zelf hahaha....
Iedereen een heel fijne avond en lieve groetjes Brenda
Dit doosje is voor...............???

 

10 opmerkingen:

  1. hij is schattig en vast voor een vrouw, aan de kleuren te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en wat een prachtige bloemen! Waar zijn die van?? zo mooi parelmoer! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is meer dan leuk hoor Brenda!
    Je mag jezelf best een keer bestuiten zeggen ze hier als je tevreden bent.(haha)
    Hele mooie kleurtjes lekker roze en die bloemetjes zo mooi erop!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er zeker leuk uit Linda!

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw. Echt heel mooi gemaakt! Helemaal mijn kleurtjes!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er niet gewoon leuk uit, maar SUPER leuk! Prachtig!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuuw wat super mooi is het

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat heb je mooi gemaakt, je parelmoeren bloemetjes zijn wel heel mooi,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er weer erg mooi uit

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda