Word jij mijn volgende volger??

vrijdag 8 juli 2011

Feestvarken.....

Lieve volgers,

Vandaag wil ik jullie even een kaartje laten zien!!
Een craft kaartje met een dmc kaartje vond hem tussen
al mijn spulletjes in mijn opgeruimde kamertje!!
De randen heb ik geborduurd met de Sew Easy
geeft altijd wel een leuk effect!!
Lieve roze hart-brads heb ik in de hoekjes gedaan,
een label en een klerenhanger van Tim Holtz,
wat zijn die schattig, zo klein.....
Dit was het voor vandaag, ik ga nu gezellig
naar een collega ze heeft 2 puppies gekregen en ik ga
op 'kraamvisite' ;-)
Lieve groetjes voor jullie allemaal!!!
Brenda



6 opmerkingen:

  1. super leuk hoor!
    en wat vreselijk schattig dat kleine kleerhangertje!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal te gek!!! Prachtig zeg!!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk, door jou kreeg ik een leuk idee voor het versieren van een prikbord heel erg leuk meis, je bent weer lekker bezig, wou dat ik bij jou in de leer kan hahahahahaha.

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik gemist....maar lekker nu toch gezien!!
    Schitterend gemaakt met dat kleerhangertje en leuk kaartje garen!
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda