Word jij mijn volgende volger??

woensdag 21 september 2011

Jaaa....ook ik ben getagd!!!

 Lieve allemaal,

Ik ben getagd!! Geen flauw benul van wat het is maar ik heb begrepen dat ik 10 dingen over mezelf mag gaan vertellen. Ik ben getagd door Dicky en Ria.
Nou ik houd jullie niet langer in spanning....
1. Ik ben 28 jaar (bijna 29 op 30 september ;-)
2. Ik ben getrouwd met mijn lieve man Stefan
3. Ik werk bij een juwelier
4. Mijn grootste hobby is kaarten maken
5. Maar wat ik ook heel graag doe is oude spulletjes opknappen
6. Ik spaar hartjes, je vind ze door mijn hele huis heen
7. Ben gek op bloemen
8. Ik ben tante van 4 nichtjes en 6 neefjes ( 5e nichtje is op komst en word één deze dagen geboren) :-)
9. Oeps....vergeet ik bijna te vertellen dat shoppen ook iets is wat ik graag doe en dan het liefst bij al die leuke hobbywinkels en webshops!
10. Mijn aller grootste wensen is dat alle lieve mensen om mij heen gezond blijven en gelukkig zijn.

Nu aan mij de taak om 5  mensen uit te nodigen waarvan ik meer wil weten.
Het is geen verplichting, doe het alleen als je het leuk vind :-)
Ik tag de volgende 5 mensen:
Maia


5 opmerkingen:

  1. hahah leuk Brenda, wilde je net een berichtje sturen om eens op mijn blog te kijken.
    leuk leuk !!!

    en dat shoppen ben ik vergeten erin te zetten!
    ga ik alsnog doen .

    liefs Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dit even te lezen, ja het is zo mooi om alle mensen om je heen zoveel gezondheid toe te wensen, al wat je lief is wil je ook graag bij je houden.
    Mooi Brenda.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor maar de meeste dingen wist ik natuurlijk al over je.
    Dat laatste puntje is ook zo belangrijk ik schrijf het ook altijd in de vriendenboekjes van mijn kleuters als ze vragen : doe een wens.
    Leuk dat je aan mij gedacht hebt maar ik ben al getagd hoor en heb al 10 punten uit m'n duim gezogen, toch lief dat je aan me dacht en ik tel toch stiekem mee...weet niemand haha.
    Dank voor je gezellige reakties en fijne avond,
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat leuk! Ik had deze tag al op verschillende blogs gezien en vind het wel tof om wat meer over andere bloggers te weten te komen. Lief dat je mij getagd hebt, hihi. Ik ga deze één van de komende dagen op mijn blog zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda,
    Wat leuk om dit allemaal over jou te lezen! En wat leuk dat je mij ook getagd hebt. Ik ga eens even goed nadenken wat ik allemaal ga vertellen. Dank je en een hele fijne avond!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda