Word jij mijn volgende volger??

vrijdag 25 november 2011

Allemaal leuke dingen........

Hoi allemaal,

Tjonge, ik heb zo ontzettend veel inspiratie op het moment, alleen de tijd heb ik niet helaas!!
Mijn schoonouders zijn morgen 40 jaar getrouwd en geven een feestje en daar moeten we het een en ander voor regelen! Er moet ook gewerkt worden, en daar is het nu zo druk dat ik na een dag werken weinig puf meer heb!
Ik heb afgelopen week de candy gewonnen bij Tinie heel erg leuke hartjes stempels!
Ben er heel erg blij mee, ik heb echt en dat is niet gelogen nog nooit iets gewonnen!
En dat je dan als eerst ook nog eens hartjes stempels wint tja dat is toch super?!
Bij AnMa Creatief en in Lenet haar leuke shop heb ik van de week nog wat leuke dingetjes gekocht! Hopelijk kan ik er heel snel mee aan de slag!
Nu ga ik eens een rondje langs jullie blogs doen want die heb ik heel erg verwaarloosd sorry!
Lieve groetjes en allemaal een heel fijn weekend!
Brenda
Tinie, HEEL erg bedankt!!!!



8 opmerkingen:

  1. Hartjes helemaal jou ding, super voor je en de rest ziet er ook super gaaf uit,,,benieuwd wat je ermee gaat maken...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier met je nieuwe spulletjes, hopelijk vind je snel een gaatje tijd...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die candy had ik ook gezien. Ik vind het leuk voor jou, dat juist jij die hartjes stempels hebt gewonnen! Veel (knutsel)plezier met je nieuwe spulletjes en succes met de feest-voorbereidingen.
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat inderdaad jij de hartjes stempels hebt gewonnen!! Veel plezier er mee en ook met je nieuwe aankopen!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je dan net hartjesstempels wint :) Veel plezier er mee en ook met je leuke nieuwe spulletjes!
    Hopelijk hebben jullie een fijn feestje!
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is wel een heel leuk prijsje. Ben benieuwd wat voor creatieve dingen je er mee gaat doen. x Petra
    p.s leuk feestje morgen en gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brenda,
    Super, GEFELICITEERD! En dan nog hartjes ook, helemaal aan jou besteed. Veel plezier ermee.
    Ene....veel plezier morgen op jullie feestje.
    Gezellig weekend en groetjes,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, deze post had ik gemist....leuke spulletjes daar weet jij wel weg mee!
    Ga even door naarje volgende post.
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda