Word jij mijn volgende volger??

zondag 25 december 2011

Today is your day...........

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik iedereen heel fijne en vooral gezellige kerst wensen!
Vanochtend eindelijk weer tijd gehad om een kaartje te maken, wat kriebelt het dan zeg als je er geen tijd voor hebt!
Ik heb papier gebruikt van The Girls Paperie, kraft en cardstock.
Alle randen oud gemaakt, en een taartrandje gebruikt. Verder een vogelkooitje van Tilda met bloemetjes bewerkt en een label gebruikt. Touw eromheen gewikkeld en 2 lintjes aan de zijkant vastgezet met een klein nietje.
Nu ga ik lekker genieten van de kerstboom, alle waxinelichtjes die branden kortom een en al gezelligheid!!
Lieve groetjes en veel liefs voor jullie!
Brenda


6 opmerkingen:

  1. Jij ook hele fijne dagen toegewenst!!! weer een super mooi kaartje, prachtige details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,
    Hele fijne kerstdagen gewenst!!Je kaartje is weer fantastisch!
    Lieve groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen Brenda! xxx
    Wat een pracht van een kaart heb je daar weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend, wat zijn die spullen van tilda toch mooi he.

    jij ook fijne dagen


    groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Brenda!
    Wat een schattig vogelkooitje en mooi met die gehaakte bloem erop.
    Dank voor je lieve reaktie, blij dat het hartje goed aangekomen is.
    Vandaag heerlijk rustig met ons eigen gezinnetje thuis zodat ik kan liggen wanneer dat moet naast de kerstboom .
    De kids zitten de harry potter reeks te kijken in pyama dus het is hier heerlijk relaxed en ik geniet er ook van hoor!
    Fijne kerstdagen en misschien nog heerlijk aan de knutsel, ook ik kan dat niet laten .
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    Jij ook fjne dagen gewenst.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda