Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 21 februari 2012

Wie maak ik blij met een vrijkaartje??

Hoi allemaal,

Ik krijg net een mailtje van Bettina van scrap-unlimited dat ik een toegangskaartje heb gewonnen voor het Crea weekend in Hardenberg 24, 25 en 26 februari!!
Helaas kan ik zelf niet gaan.....
Kan ik iemand blij maken met dit kaartje?
Dan stuur ik het je morgen toe, als ik hem binnen krijg.
Ik zou het leuk vinden om er wat leuke papiertjes voor terug te krijgen....
Diegene die het eerst mailt naar: van-garderen@hotmail.com krijgt hem van mij toegestuurd.
(Dus krijg je geen mailtje terug dan heb je ook niet gewonnen)
Lieve groetjes Brenda


1 opmerking:

  1. WAt jammer dat je zelf niet kunt gaan! Ik moet zelf ook werken, volgende keer beter. wel erg leuk dat je het kaartje weggeeft:)

    Groetjes en fijne dag nog,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda