Word jij mijn volgende volger??

zondag 24 juni 2012

Boekje.....

Hoi allemaal,

Gisteren gaf mijn zusje en haar vriend een feestje omdat zij allebei jarig zijn en omdat ze samenwonen!
Voor mij een reden om dit boekje voor hun te maken!
Het eerste boekje wat ik gemaakt heb, na een tutorial van wat je op het blog van Love Scrapping and More vind!
De basis zijn toiletrolletjes met daaroverheen papiertje geplakt, in elke pocket zit een label.
Zo leuk om te maken!
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Lieve groetjes en een fijne zondag allemaal!
Brenda






En als laatste zie je de achterkant van het boekje :-)

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig albumpje is dat geworden zeg....erg leuk ook van wc rollen.
    Vind het mooie zachte kleuren.
    Blij waren ze er zeker mee!!!

    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,

    Bedankt voor je lief berichtje op ons blog. Je boekje is erg mooi en lief van kleur. Zo'n boekje staat nog op mijn to-do lijst! Leuke en lieve details heb je gebruikt. Ik ga eens even bij je Eline's candy kijken waar je het over had. Ik hou ook erg van Eline's spulletjes.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan! Daar waren ze vast blij mee. Altijd leuk zo'n persoonlijk kado.
    groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ziet er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of we er blij mee waren/zijn!
    Hij is zo gaaf!
    Ik ga hem ook op m'n blog zetten :) en hij staat te pronken in onze boekenkast!

    X je zusje en zwager

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk, leuk!!
    Ik ben ook wc rolletjes aan het sparen, heb het idee ooit eens via you tube gezien en dacht, die ga ik eens maken (heb er al kaartjes van gemaakt, van zo'n wc rolletje, ook heel erg leuk!)
    Jou boekje is echt GEWELDIG, kan me voorstellen dat ze er erg blij mee zijn!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ik ervan vind? Helemaal super leuk! Mooie zachte kleuren, die toch heel veel uitstralen. Alle details en zo veel om te zien. Leuk leuk leuk!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en lief boekje! Je hebt zulke mooie zachte kleurtjes gebruikt. Daar zullen ze wel blij mee zijn!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem ook op mijn blog staan :) wij zijn er nog steeds heel erg blij mee!
    http://arjavangarderen.blogspot.nl/2012/08/boekje-van-mijn-zus-en-zwager.html

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda