Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 28 augustus 2012

Buttons....

Hoi allemaal,

Terwijl ik dit berichtje aan het typen ben, gaat onze kleine spruit heerlijk tekeer in mijn steeds dikker wordende buik! :-)
Ik ben vandaag alweer 28 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel!
Alles gaat goed met de kleine en dat is heel fijn, voor mezelf word het wat lastiger allemaal omdat ik erg last heb van mijn bekken, maar op z'n tijd rust nemen en met niet meer alles tegelijk willen doen komen we ook vast de laatste 12 weken door! :-)
Vorige week maakte ik dit kaartje met het super leuke papier van Tilda, verder wat lintjes gebruikt, bloemetjes met plakparel, knoopjes en de stansen van Marianne Design en de stempels van Eline's huis!
Kortom weer een vrolijk kaartje!
Fijne dag allemaal en erg bedankt voor al jullie leuke reacties die jullie elke keer weer achter laten, heel erg bedankt!
Lieve groetjes,
Brenda

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, ik ben gek op knoopjes, daar komt het door denk ik.
    28 weken zwanger, toen had ik mijn dochter al 'in de armen', geboren bij 27 weken. Dat kun je je waarschijnlijk niet voorstellen. Het kan ook nog maar beter even blijven zitten hoor, fijn dat het goed gaat (behalve met je bekken dan - dát kreeg ik dan weer kado bij nr. 2).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat de kleine zich vermaakt in je buik en jammer dat je bekken pijn doen maar idd neem rust op zijn tijd en dat kun je zo te zien prima combineren met kaartjes maken...erg leuk zo met die buttons...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn dat het met de kleine goed gaat!! gerustellend gevoel.
    wat een prachtige kaart, ben ook dol op knoopjes zo bij elkaar
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een vrolijk kaartje!

    Fijn dat alles goed gaat met de kleine.
    Succes met je bekken; hopelijk zijn de laatste 12 weken goed vol te houden en lukt het om iets rustig aan te doen (is vaak makkelijker gezegd dan gedaan tenslotte) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het goed gaat met de kleine. Je hebt weer een paar mooie kaarten gemaakt, en wat een vrolijke kleurtjes! Helemaal happy wordt je daar van.
    Groetjes,
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo, al 28 weken zeg dat gaat snel!
    Schitterend en vrolijk je kaartje!
    Pas goed op jezelf en neem rust, ik zat destijds met hetzelfde euvel en dat speelt nu waarschijnlijk ook weer op naast de herstellende hernia dus neem je rust op tijd! ( zei ikke die zelf ook niet echt de rust meer kan nemen haha) maar doen hoor!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super gezellig kaartje heb je gemaakt Brenda, en meis alweer 28 weken, je buikje was al zo mooi dus zal nu nog wel mooier zijn. zorg goed voor jezelf dan komt het allemaal goed, het is voor een goed doel !!!

    lieve groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te horen dat je buikje zich goed ontwikkeld!!
    Vervelend van je bekken, neem op tijd rust en doe alles even 5 keer rustiger aan, dan komt het vast goed.
    Je kaart is er mooi. Leuk he, dat papier van Tilda, die kleurtjes zijn zo mooi.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk gedaan zeg! Succes met je zwangerschap, voordat je het weet heb je de kleine in je armen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig kaartje, Brenda! Wat een leuke papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda