Word jij mijn volgende volger??

zaterdag 8 september 2012

Gezelligheid op de schouw....

Hoi allemaal,

Ik ben weer lekker aan het veranderen geweest in de woonkamer....
Dit keer was de schouw weer aan de beurt.
Nadat ik de 3 geweien neer had gelegd, heb ik er kandelaars en waxinelichthouders
bij gezet, hartjes aan de geweien gehangen, gerbera's ertussen gelegd, en tot slot
nog een roze vlinder... 
Het brand super gezellig s'avonds heerlijk zo'n schouw vol lichtjes!
Wat hebben jullie op de schouw staan? Ik ben erg benieuwd!
Lieve groetjes,
Brenda



11 opmerkingen:

  1. dat ziet er gezellig uit.
    Wat ik op mijn schouw heb staan.... uh niks... ik heb geen schouw. En boven de cv staat dit toch een stuk minder pittig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gezellig weer Brenda,
    wat wij op de schouw hebben staan, 2 beelden van een kunstenares en hoge glazen met een blommetje erin !!daarachter hangt een spiegel zodat alles daarin reflecteerd.

    fijn weekend groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er enorm gezellig uit, wij hebben helaas geen schouw

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg mooi en sfeervol.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg! Dit soort berichtjes/post vindt ik zo leuk om te lezen!!
    X je zusje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit!! Hier geen schouw en ook een redelijk strak interieur.... al mijn inspiratie voor roze, strikjes en hartjes komen op een layout terecht.. en helaas niet in de woonkamer! Super gaaf dat jij dat wel hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er mooi uit!
    Wij hebben geen schouw, dus... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg gezellig!!
    Ik heb ook een "schouw" maar wat daarop staat,.....ROTZOOI!! Hi hi, het is echt een plek waar wij ALLE 5 onze dingen op gooien als we ze kwijt moeten, sleutels, afstandbediening, mobiele telefoons enz. enz.
    Dus.....ik laat je er maar geen foto van zien, word je vast niet blij van ;-)

    O ja, je tweede berichtje (die met de titel, "TEKST") doet het niet, ik zie hem wel in mijn bloglijst staan, maar als ik erop klik kom ik niet op jou pagina.

    Fijne avond, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Brenda, wat staat dat weer gezellig, we hopen het zondag te komen bekijken! groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda