Word jij mijn volgende volger??

woensdag 30 januari 2013

Kaartje en week 5 van de Deck of me

Hoi allemaal,

Het is vandaag goed weer om lekker aan de knutsel te gaan!!
Bah bah wat een slecht weer zeg!! Het komt hier met bakken uit de lucht vallen!
Ik wil jullie vandaag een kaartje laten zien en ik heb week 5 gemaakt van de Deck of me!
Een lekker zoet kaartje voor een lief persoon ;-)!! Deze week was het woord voor de deck of me home/thuis ik heb gekozen voor home! Ik heb daarvoor de kleurtjes gebruikt die wij ook in ons huis hebben!!
Op de achterkant van het kaartje heb ik daarover een verhaaltje geschreven....








8 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd bewondering voor mensen die van zulke mooie kaarten maken......Supermooi hoor!!

    Gelukkig is het weer droog.............en de zon schijnt voorzichtig.....pff beter!

    Fijne dag nog, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww Brenda en dit kaartje is in het ecchie nòg veel mooier zeg! dank je wel, zooo vreselijk lief van je!
    leuke uitwerking ook weer van je kaartje voor je deck en gelukkig ik zie weer een hartje ik dacht al dat je geen hartjes meer zou laten zien:)
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en ik geniet van je verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je in Scherpenzeel FR gewoond of in GLD? Zoja, het laatste dan woonde je heel dicht bij mij,..maar ik neem aan de eerste, aangezien ik zie staan waar je heen verhuisd ben! Als je tijd hebt, kom dan eens een kijkje nemen op mijn blog. Lieve-groetjes, Verie♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om met dit weer te knutselen!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik woon in Woudenberg, al 22 jaar! Maar wat leuk zeg, kom nooit iemand tegen die dichtbij woont. Iedereen met knutselideeën/brocante woont in de buurt van Friesland ofzoiets! Echt grappig zeg!Vond je S`zeel niet meer leuk, vanwege je verhuizing? Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda