Word jij mijn volgende volger??

zaterdag 9 februari 2013

I ♥ COOKIES, HOT CHOCOLATE AND WARM SOCKS....

Hoi allemaal,

Het feestgedruis is hier losgeslagen oftewel.....
de carnaval is begonnen!!
Vanmiddag is de optocht bij ons in het dorp, Stefan staat op één van die wagens
dus die zal wel teut thuis komen vanavond ;-)
Maanden zijn ze er al druk mee om die wagens te bouwen,
de laatste weken bijna elke avond in het 'gebouw' zoals ze dat hier noemen
en vandaag is het dan zover dat iedereen die mooie wagens mag zien!!
3 stuks hebben ze gebouwd....ik ben benieuwd!!
Zoals ze maar lol hebben vind ik alles prima!
Vandaag wil ik jullie week 6 laten zien van de Deck of me!!
Het woord was chocolate....
Dit heb ik ervan gemaakt....
Fijn weekend allemaal!!
ALAAAAF......Brenda


6 opmerkingen:

  1. SUPER LEUK!!! Die tekst!! oooooo die wil ik ook! :)
    Tot vanavond zus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda, super zeg deze kaart! En idd. erg leuke tekst! Ook hier is het volop vastenavend (zo noemen ze dat hier in Bergen op Zoom). gisteren de optocht met mijn kinderen in de klas gehad. Toch lastig hoor met een 75% allochtone populatie op school. Die kinderen hebben er helemaal niks mee, en ik vraag me af of we er wel mee door moeten gaan. Het is een beetje trekken aan een dood paard om het oneerbiedig te zeggen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit lekker aan de Merci chocolade en thee! mmmm heerlijk!
    X je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weer schandalig ver achter mooi zijn de tags in je vorige post!
    De deck of you krijgt steeds meer items, leuk is dat om later terug te lezen, moet ik toch ook nog eens doen zoiets voor mezelf.
    Tja carnaval en het sneeuwt , als ze maar weer veilig thuis komen dan is het goed.
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk én lekker ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda