Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 12 oktober 2010

Hééél vééél bloemen dát is waar ik van hou!!!!

Hoi hoi allemaal,

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in Millingen is het echt erg koud, dus mooi weer om lekker te freubelen. Dit heb ik dan ook heerlijk gedaan vanmiddag. Het kaartje hierboven en hieronder heb ik net gemaakt en ik vind het leuk geworden. Wat is het toch fijn om een Slice te hebben zeg! Hiermee heb ik de takjes uitgesneden die je ziet bij de bloemetjes. Het achtergrondpapier is van Eline's huis en de bloemen zijn van E.Line. Een stukje kant linksbovenin met tekst wat uitgeprint is op vellum.
Het onderste kaartje is een vrolijke kaart geworden met weer bloemen van E.Line en rode knoopjes. De cirkel uitgesneden met de Slice en een geruit lintje eronder geplakt. de rand van het blauwe papier is geponst met de Martha Stewart pons.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
En laat je mening gerust achter! Word erg gewaardeerd! 
Lieve groetjes en tot snel!
Brenda


2 opmerkingen:

  1. Hoi Brenda, wat leuk dat je volger van mijn blog bent en natuurlijk was ik nieuwsgierig naar de jouwe en ben ook gelijk volger geworden.
    Maar ook bij jou veel magnolia haha echt puur verslavend is dat, mooie kaarten heb je gemaakt echt super, kom vaker bij je neuzen.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Brenda, leuke kaartjes zeg! Leuk ook dat jij zo varieert in je kleuren. Ik ben nogal geneigd steeds naar ongeveer dezelfde kleuren te pakken. Ik doe nu af en toe aan challenges mee, gewoon om even 'buiten mijn box' te gaan. Kijk eens op mijn blog naar mijn Halloween setje (kaart + box).
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda