Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 5 oktober 2010

Mijn 1e kerstkaartje dit jaar!


 
Hier is hij dan....... mijn 1e kerstkaartje dit jaar!
De foto is jammer genoeg niet heel duidelijk....
Dit kaartje heb ik gemaakt met bloemen gemaakt met de Slice vastgemaakt met een brad in de vorm van een hartje, 
de stempels zijn van de kruidavat. Ook heb ik het label waar het stempelafdrukje op zit gemaakt met de slice, in de hoekjes van het label zie je plaksteentjes!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Leuk kaartje heb je gemaakt!
    Ik ben supernieuwsgierig naar het volgende...
    Zelf maak ik ook graag scrapkaarten, maar kleur ze wel nog in met de derwent potloden.
    Graag zou ik eens willen investeren in de copics, maar dat zal nog een beetje moeten wachten, eerst wast sparen...
    Groetjes Deborah
    en nog veel succes met je blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,

    Je kaart vind ik erg leuk, zoals je ziet ben ik via HJ volger geworden.
    Leuk als je ook een kijkje bij mij neemt?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda