Word jij mijn volgende volger??

zaterdag 13 november 2010

Dansende Tilda


Eindelijk weer een kaartje plaatsen, zoals jullie weten is mijn fototoestel
kapot en daarom heb ik deze kaart ingescand.
Ik heb een cirkel met mijn Pink Slice uitgesneden en daarop 
de dansende Tilda gestempeld. Tilda heb ik ingekleurd met allerlei stempelinkt.
Zoals vele al wel weten gebruikt ik geen copic markers ofzo (alleen voor de huidskleuren)
verder kleur ik mijn Magnolia afdrukjes in met inkt-kussentje en een waterpenseel.
Dit werkt eigenlijk hetzelde Distress Inkt of Copic Markers. Doordat je nu
de inktsoorten kan mengen krijg zo alle kleuren die je maar wilt hebben!
De bloemen zijn van Prima Marketing en de takjes heb ik ook met mijn
Pink Slice uitgesneden (wat een fijn apparaat!)
Verschillende soorten cardstock en scrappapier  van Basic Grey die ik geponst heb met
de Martha Stewart pons.
Verder heb ik het hartje ook met...... jaja de Pink Slice uitgesneden 'congratulations' erop
gestempeld en met een brad in de vorm van een hartje vastgemaakt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Lieve groetjes Brenda

1 opmerking:

  1. Errug mooi Brenda, leuk trouwens die knoopjes als hartje van de bloemen!
    Grotjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda