Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 23 november 2010

Geniet van elk moment

Hoi allemaal,

Alles goed met jullie?
Vandaag weer een fleurig kaartje, al zeg ik het zelf.
Geniet van elk moment, dat probeer ik wel te doen, erg belangrijk vind ik.
Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier van Bo Bunny, parel spelden, verschillende knoopjes,
de stempel is van Eline's huis en de bloem heb ik ook gemaakt van het papier van Bo Bunny!
Wat hebben ze toch leuk papier van Bo Bunny zeg, super!
Ook heb ik nog wat pareltjes zelf gemaakt met de perl-pen en een brad.
En natuurlijk een magnolia afdrukjes en de rand pons van Martha Stewart :-)
Ik wilde jullie even zeggen dat ik het heel erg waardeer dat jullie elke
keer weer allemaal een reactie achterlaten! BEDANKT!
Ik waardeer dat heel erg!
Tot snel en lieve groetjes,
Brenda

6 opmerkingen:

  1. Hey Brenda,
    Weer een mooi kaartje. Inderdaad fleurig en dat maakt het zo speciaal. Ook de kleine details zoals je pareltjes en je speldjes geven nèt dat ietsje meer.
    Groetjes,
    Karin
    Ps: Hartelijk dank voor je reactie op mijn boekenkaartje en natuurlijk ook op mijn andere blogberichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda, heel leuk kaartje en een enig stempeltje. Ik heb net een aantal stempeltjes van Sugar Nellie tweedehands gekocht op Marktplaats en die lijken best wel een beetje op deze. Als ik ze binnen heb ga ik er snel mee aan de slag zodat je het kunt zien. Je kleurencombinatie maakt er een vrolijk geheel van! Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brenda,

    Leuk kaartje hoor!! En superleuk dat je me volgt! Om je vragen te beantwoorden: ik zal een zelfgemaakte glimmermist tutorial maken. Dan kan je zien wat erin moet en hoeveel. Ik heb flesjes van de xenos. Maar daar zit maar 1 spuitflacon bij, dus dan moet je steeds wisselen. Dat is niet heel handig.

    En welke bloemen bedoel je? Ik maak wel eens bloemen met koffiefilters maar die staan niet op mijn blog denk ik. Ik gebruik meestal dun karton. Als je me laat weten welke bloem je bedoeld zal ik je zeggen hoe ik hem maak.

    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk Brenda, ook de kleuren vind ik goed passen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na zo een triestige dag, word je daar wel vrolijk van! Zo'n prachtige kleurtjes...
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Brenda, heb de glimmermist tutorial op mijn blog gezet. Net ff snel in elkaar gezet hihi dus niet echt super. Maar ik hoop wel duidelijk. Je vraag over de bloem heb ik onder je reactie beantwoord.

    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda