Word jij mijn volgende volger??

donderdag 9 december 2010

'Het is jouw verjaardag'

Hoi allemaal,

Net voordat ik moet gaan werken, even een kaartje gemaakt.
Ik dacht vanochtend, laat ik nou eens geen afdrukje gebruiken
maar een stempel.... Wat vinden jullie daarvan?
Of is een afdrukje toch wel leuker? 
Het kaartje is gemaakt met:
  • Papier van Eline's huis
  • Randpons van Martha Stewart
  • Parel spelden
  • Glittersteentjes
  • Nestabilities
  • Cardstock
  • Bloemen van Prima Marketing en E-line flowers
  • Stukje kant
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast heel erg bedankt
voor het langskomen en ik kijk weer erg uit naar jullie reacties!!
Lieve groetjes,
Brenda

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal leuk! En wat een inspiratie zo voor je werk... gr, claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,
    Ik heb je blog gevonden en ben meteen volger geworden! Je maakt super leuke dingen zeg!
    Dit kaart je is ook weer prachtig geworden en ik vind het me een tekst prima kunnen. Is weer eens wat anders! ;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heay heay,

    ik heb een leuk berichtje op mijn blog staan, waarbij jou naam ook staat

    kom je even kijken ??

    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Brenda,
    Een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Het stapelen van de bloem is fantastisch.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Heel leuk kaartje ! Supermooi is de bloem.
    Groetjes Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda