Word jij mijn volgende volger??

zondag 5 december 2010

Sinterklaas!!!

Hoi allemaal,

Gisterenavond hebben ook wij Sinterklaas weer mogen begroeten!
Met de hele familie hebben wij weer een gezellig avondje sinterklaas gevierd!
Altijd leuk! Het was erg slecht op de weg, aangezien we van Millingen naar Scherpenzeel
moesten, wat normaal 3 kwartier rijden is, was nu 2,5 uur rijden....pfff
Toen het in de avond weer begon te sneeuwen hebben we maar besloten om
bij mijn ouders te blijven slapen.
Vanochtend weer richting huis gereden en dacht ik laat jullie even 
de kado's zien die ik van Sinterklaas heb gekregen!!
Een erg leuke theedoek van Blond Amsterdam, een zinken huisje waar je foto's in
kunt doen, een pakje met kerst-spelden, eyelets, verschillende lintjes en een zakje
met glazen kerstboomhangertjes! 
Ik kan weer lekker aan de slag met de scrap-spulletjes maar ook lekker in huis
fröbelen, heerlijk vind ik dat! Van de week maar eens een kerstboom halen en 
het huis weer in kerst-sfeer maken! Heerlijk!!
Voor iedereen die vanavond sinterklaas gaat vieren, heel erg veel plezier!
Lieve groetjes,
Brenda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda