Word jij mijn volgende volger??

donderdag 25 april 2013

Van alles en nog wat....

Hoi allemaal,

Ik geniet volop van het heerlijke weer, gisteren al een eind met Sanne wezen wandelen!
Wat is het fijn, na al die weken, weer lekker op pad te kunnen met haar!
Mijn zus nam laatst allemaal viooltjes mee, en ik pootte ze in de tuin!!
Heerlijk, ik kan daar zo van genieten. Ook heeft mijn zus weer even mijn bloempotten gepimpt, helemaal happy ben ik ermee met de geweien erin.
Verder heb ik aan het boompje bij ons achter in de tuin vol gehangen met hartjes, visjes en vogelhuisjes. Kortom hier even wat foto's ervan!! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijne dag allemaal en zonnige groetjes
Brenda





18 opmerkingen:

  1. ziet er geweldig uit bij je, heerlijk hoor met je kind er op uit, fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer gezellig uit bij je, Brenda.
    Mag ik eens vragen waar je die kleine vogelhuisjes haalt, die in het bloeiende boompje hangen? Heb namelijk van die takken voor het raam hangen en wil daar van die vogelhuisjes in, maar weet niet waar ik ze moet halen.

    Geniet nog van het mooie weer.
    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi sjanie, bedankt voor je leuke reactie! De huisjes komen bij de marskramer vandaan maar bij intratuin en xenos verkopen ze ze ook!! Ik ben benieuwd welke jij gaat scoren:) lieve groetjes brenda

      Verwijderen
  3. Super Brenda, ziet er weer heel gezellig uit, en heerlijk met Sanne weer naar buiten klinkt goed Geniet er maar lekker van !!!

    lieve groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer gezellig uit zo met al die huisjes en violen, geniet er van.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet je tuin er weer gezellig uit! Prachtige paarse kleur! Leuk die boom zo versierd, `k vind het ook mooi met allemaal lampionnen, geniet ervan en vooral van Sanne! Sterkte hoor en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er gezellig uit, staat erg leuk zo met die vogelhuisjes.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet je tuin er super leuk uit zeg! Heerlijk dat mooie weer, krijgen we weer energie van!
    Sterkte met Sanne. Hopelijk hoeft ze niet geopereerd te worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Brenda,

    Dat ziet er gezellig uit zeg met al die huisjes en visjes en die viooltjes zijn zo lief moet altijd aan gezichtjes denken als ik die bloementjes ziet.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je tuintje, natuurlijk vol lieve hartjes!
    Heerlijk vandaag dit zomer weertje, wij waren vandaag op kamp met de kleuters ( ik een half dagje) en smeren dus!
    Laat je die leuke spullen in je boompje hangen als het morgen regent?
    Zou zonde zijn toch haha.....ik vind altijd alles zonde dus let maar niet op mij.
    Alvast een fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen dat jij op dit moment dubbel geniet!
    Het ziet er heel vrolijk uit allemaal.
    Blijf genieten en alvast een gezellig weekend.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om te genieten van het mooie weer en als je dan thuis komt na een fijne wandeling genieten van je gezellige tuin.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Brenda,ik heb op het blog van je zus Arja weer jouw blog adres gevonden. Ook al zo'n gezellig blog, ik ga jullie allebei volgen. Ik las in je vorige bericht, dat je dochter Sanne in het ziekenhuis lag. En gips kreeg voor haar heupjes, ach wat zielig. Ik kan mij voorstellen dat jullie daar erg druk mee zijn. Veel sterkte ermee, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er weer gezellig uit Brenda! Heerlijk ook dat het nu eindelijk weer lekker weer wordt, zodat we lekker naar buiten kunnen met de kids. Hoe gaat het nu met Sanne? En met jullie?? Kan me voorstellen dat het er wel even inhakt allemaal. Sterkte en beterschap voor Sanne! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey zus!

    Als het goed is kan je nu wel een reactie achter laten, ik heb even wat aangepast ik weet niet of dit ook werkt maar dat merk je vanzelf ;).
    Tot morgen!

    Kus je zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er mooi uit Brenda....
    Lieve groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda