Word jij mijn volgende volger??

zaterdag 5 oktober 2013

Kaart, label en doosje....

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op de huisnummer borden!
Zo leuk elke keer weer jullie berichtjes, daar doen we het voor toch?!
Deze kaart, label en doosje maakte ik vorige week....
Er zijn weer een aantal verjaardagen in aantocht en dan is het leuk om bij een cadeautje een leuke label of kaart te geven. Of geld met chocolade in een doosje geeft leuker weg dan een envelop met geld erin! 
Kortom ik heb me weer even lekker kunnen uitleven!
fijne dag allemaal!
Lieve groetjes,
Brenda



6 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit! Ik vind het designpapier van je kaart en label erg mooi! Zo wordt geld geven toch net even iets persoonlijker!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi persoonlijk pakketje heb je gemaakt zeg! Ziet er erg leuk uit, ook het tasje voor chocolade of zo, iz heel mooi. Dit is echt een feestje om te krijgen! Ook je vorige naambordjes zijn erg leuk! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onzettende leuke dingen heb je weer gemaakt! Echt jou stijl! Leuk papier!

    Hoe gaat het met sanne?

    Lieve groetjes, Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te maken én om te krijgen! Je borden had ik even gemist, maar ze zijn inderdaad erg mooi.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal jouw stijl cadeautjes inderdaad erg mooi gemaakt en leuk om zo iets weg te geven.
    Heerlijk dat je weer aan freubelen toe komt ik hoop dat het inmiddels goed gaat met Sanne?
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal weer leuk uit. Je sloophouten bordjes uit je vorige post zijn ook super! Ik hou wel van sloophout.....
    Groetjes en gezellige dag,
    José
    PS. Alles goed met Sanne?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda