Word jij mijn volgende volger??

donderdag 3 oktober 2013

NO.54 en meer....

Hoi allemaal,

Afgelopen dagen maakte ik een aantal huisnummer bordjes van steigerhout.
Erg leuk om te maken!
Voor mijn zussen maakte ik er een paar, en 1 voor ons zelf.
Want de oude moet nou toch echt vervangen worden, dus kwam er een bord
met Fam Looman :) wat klinkt dat he ;)
Binnenkort op naar de Action voor verf, zodat ik er nog meer kan maken.
Mijn andere zus wilde er ook nog 1 dus dat moet ik ook even fiksen!
Fijne dag allemaal en erg bedankt voor het langs komen!
Lieve groetjes,
Brenda




10 opmerkingen:

  1. Hoi Brednda, ik vind de uitstraling van steigerhout sowieso al prachtig en als nummerbord hartstikke tof, gaaf idee. Heb je sjablonen gebruikt voor de letters en de cijfers? En het steigerhout ... is dat nog een restantje van het een of ander, of koop je dat per plank bij een bouwmarkt? Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yolanda, Leuk je berichtje dank je wel!
      Ik heb letters uitgeprint, die uitgeknipt, overgetekend en ingeschilderd op een stukje steigerhout wat we nog over hadden van de meubels.
      Je kunt bij de bouwmarkt gewoon een steigerplank komen en die (laten) zagen en dan schilderen. Heel simpel maar zo leuk om te doen! Lieve groetjes Brenda

      Verwijderen
  2. Das is nog eens origineel, echt leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zijn ze geworden, zus!
    Die van ons is ook helemaal geweldig! :)

    Thanks!!!!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee is dat, KEI GAAF. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even je link gejat :) voor het cadeautje kijk maar even op mijn blog.
    X je zussie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk gedaan zeg :)
    (geen idee van dat jullie zussen waren hihihi)
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brenda wat een leuk blog heb je gemaakt.En wat een leuke dingen ik heb ook een zwak voor hartjes.
    En ik ben natuurlijk volger bij je geworden.
    Kom je ook een keer een kijkje bij mij nemen,
    Groetjes sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh!!!heel mooi!!!ik ben hier terecht gekomen via je zus!!!ik blijf hier even nog meer leuke dingens bekijken...groetjes uit spanje!!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw vindt helemaal tegek je hebt me op een idee gebracht bedankt voor het delen op je blog
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda