Word jij mijn volgende volger??

vrijdag 12 augustus 2011

Sending you the sunshine......

Lieve allemaal,

Hier begint het eindelijk op te klaren en hopelijk laat de zon zich vandaag nog even zien!
Om alvast in de stemming te komen, heb ik zelf een kaartje gemaakt om het zonnetje in huis te halen! Volgens mij is dit wel gelukt, toch?
Het papier is van The Girls Paperie, verder heb ik wat lint gebruikt, een rozet van Tim Holtz, de bloemen zijn van E-line, een spacer en in het midden een oorbel knopje die ik nog had liggen, een labeltje uitgeponst, en een kaartje gestanst met een nestabillitie, en daar een strikje op geplakt met een gluedot! De tekst letters zijn ook van The Girls Paperie, en in de hoeken een plakparel.
Wij gaan vanmiddag richting Barneveld naar de Ballonfiësta hopelijk stijgen alle ballonnen vanavond, altijd erg leuk om te zien!
Heel erg bedankt voor het langskomen en allemaal alvast een heel fijn weekend!
Liefs Brenda


 

9 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat de zon meekomt hoor, hier is het dikke regendruppels.
    Je kaartje is in ieder geval heel mooi, daar wordt een mens blij van!!!

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De kleurencombinatie is ook weer geweldig!
    Jammer genoeg hebben wij hier nog steeds regen afwisselend met een waterzonnetje :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brenda, schattig zeg dit kaartje, ik hoop dat het werkt en dat we idd. wat zon krijgen. Ben dit weer zooooo zat. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met prachtige kleurtjes! Veel plezier vandaag met de luchtballonen.

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Lekker vrolijk!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, hopelijk heb je zon een beetje mee kunnen nemen, gelukkgi niet alles want hier heeft de zon toch nog wel redelijk zijn best gedaan.
    veel plezier met de luchtballonnen !!!

    liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh bedankt seg! Hier in België liet de zon zich eventjes zien en volgende week nog meer zon in zicht dus je prachtige kaartje heeft geholpen ;)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel vrolijk kaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda