Word jij mijn volgende volger??

maandag 1 augustus 2011

Wat zijn die rozetten toch leuk.....

Lieve allemaal,

Ik vind de rozetten van Tim Holtz echt zo leuk!
Je kunt er zulke leuke dingen mee doen!
Ik heb gisteren dit kaartje ermee gemaakt!
Natuurlijk weer lekker roze en bloemetjes.....
De randen heb ik geborduurd, en verder wat parel swirls gebruikt.
Iedereen een heel fijne dag, ik mag vandaag weer aan het werk....
Moet zeggen dat ik er niet heeeel erg om sta te springen 
maar goed de centjes komen niet vanzelf binnen he! ;-)
Liefs en tot snel!
Brenda
Vrolijke kleurtjes, daar hou ik wel van!!! :-)


7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje hoor meis!! En wat een prachtige zoete kleurtjes weer!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje, je achtergrond papier lijkt wel zo'n ouderwets plastick tafelkleed, mooi met de bloemen en rozetten, ik ben vandaag vrij, heb het weekend gewerkt, ga zo lekker van de zon genieten,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige kaart om te mogen ontvangen. Leuk die bloemen erop. Ben helemaal niet bekend met de rozetten van Tim Holtz, dus dat ga ik maar eens opzoeken.
    Groetjes Yvon de Vaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, dit zijn helemaal mijn kleuren ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje en die rozetten zijn idd helemaal súper!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda