Word jij mijn volgende volger??

zaterdag 27 augustus 2011

Tasje en een kadozakje.....

Lieve allemaal,

Vanuit een zonnig Millingen aan de Rijn wil ik jullie dit tasje en kadozakje laten zien!
Ik heb dit gemaakt voor een bruiloft in opdracht van mijn zus.
Het tasje heb ik eerst beplakt met Cardstock daarna met Bo Bunny papier verschillende bloemen erop geplakt en pareltjes erop geplakt, de namen aan de voorkant en aan de achterkant heb ik de datum met letters van Kruidvat geplakt.
Het kadozakje heb ik met hetzelfde papier beplakt, een strik gemaakt van Seambinding wat is dat toch mooi lint! Aan het lintje heb ik een charm gehangen en in het kadozakje zit een plastic zakjes met tule eromheen.
Ik ga nu even een rondje maken langs jullie blogs!
Iedereen een heel fijn weekend en tot snel!
Liefs Brenda




11 opmerkingen:

  1. Hoi Brenda, wow die zijn echt super gaaf. Wat een mooie kleuren en die bloemen op dat tasje, suuuuper!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeeel leuk geworden joh!!!!! dat geeft in iedergeval leuker geld dan alleen maar een kaartje....

    Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was je vrij vandaag ???

    je hebt je tijd nuttig besteed door zo'n super leuk cadeau-tasje te maken. Erg leuk om te geven maar zeker leuk om te krijgen !!
    Je zus weet wel aan wie ze dat vraagt !!!!!!

    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een chique tasje is dat geworden! Erg leuk!

    Je vroeg me hoe ik dat molentje had gemaakt. Ik heb het gestanst met een stansje dat ik laatst in Amerika heb gekocht (Lil' Inker Designs).

    Je opmerking over de potjes uit je vorige berichtje begreep ik niet helemaal. Ik denk dat het voor iemand anders bedoeld is? ((-:

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda,
    Prachtig hoor! Vooral het kadozakje vind ik super! Leuk om geld of een kleinigheidje in te stoppen.
    Fijn weekend, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi tasje heb je gemaakt en de bijpassende kaart is er super bij,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je beiden prachtig gemaakt Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kleuren dat tasje!
    Echt zo mooi met die blauwe bloemen op kraft.
    Enne jij kunt wel mooie strikken maken met seam binding hoe doe je dat?
    De hartjes aan het lint heel mooi!
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie tasje en kaart, hele mooie kleuren en super details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda