Word jij mijn volgende volger??

maandag 3 oktober 2011

Een kijkje bij mij in de tuin.....

Hoi allemaal,

Vorige week ben ik heerlijk in de tuin bezig geweest!
Op naar het tuincentrum voor nieuwe plantjes, er stonden bakken vol met hei in allerlei schitterende kleuren wat een prachtig gezicht!
Ik heb (weer) voor de witte hei gekozen vind ik zelf toch het mooiste.
Ook heb ik nog wat bergthee plantjes meegenomen, en nog wat kleine chrysanten 
ik word er altijd helemaal blij van als de tuin weer vol staat met mooie planten!
Voor in onze veranda heb ik nog wat cyclamen meegenomen  en de krans die ik laatst gemaakt heb is verhuist naar de veranda....
Iedereen een heel fijne dag en tot snel!
Liefs Brenda
Prachtige witte heide

Kijk is hoe mooi al die rode besjes

Chrysanten in gezellige emmertjes

Inkijk van  onze veranda

Daar hangt hij dan de krans van hortensia en rozenbottel

7 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er gezellig uit, vandaag nog even van het weer genieten in de tuin?

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gezellie heb je het weer gemaakt zoals gewoonlijk !!!

    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er wee gezellig uit! Mooi he, die witte hei?!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er supergezellig uit! Ik heb ook die witte hei laatst gekocht, mooi he. En vandaag 2 grote potchrysanten, ben er dol op.
    En heel erg bedankt voor die supermooi tag die vandaag op de deurmat viel!!! Echt een plaatje zo mooi. Ben er heel blij mee, zal hem een mooi plaatsje geven aan mijn kaartenwand :)
    je bent een schat.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er niet ongezellig uit Brenda!
    Mooi hoor die witte heide ken ik eigenlijk nog niet. Bergthee wel die koop ik ook elk jaar, de plantjes van vorig jaar leven zelfs nog al is het dan zonder besjes.
    Die veranda ziet er gezellig uit met mooie krans, leuke set op tafel en prachtige lamp.
    Geniet er vanavond nog maar van, de laatste echt warme dag waarschijnlijk van dit najaar.
    fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Brenda, wat ziet dat er allemaal gezellig uit bij jou, zowel binnen als buiten!! Leuk zo die kronluchter boven de tuintafel. Ben zelf ook prantjes in potten aan het zetten geweest. Van de zomer is er toch veel verpieterd hoor. Heb nu ook onder een aantal plantjes een aantal tulpenbollen gezet. Ben benieuwd of die in het voorjaar op gaan komen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, dat ziet er echt super gezellig en romantisch uit!!!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda