Word jij mijn volgende volger??

vrijdag 21 oktober 2011

Kijk eens wat ik gekregen heb.....

Hoi allemaal,

Zo het is weer rustig in huis, mijn neefje zijn gisteravond naar huis gegaan!
Was erg gezellig, we hebben gisteren cupecakes gebakken, en lekker spelletjes gedaan kortom de 2 dagen waren zo voorbij!! Voor hun zit de vakantie er al weer bijna op, terwijl het hier volgende week herfstvakantie is!
Ik kreeg leuke kado's van mijn zussen voor het logeren!
Kijk maar eens:

Zo leuk die mokken van Bastion, 1 mokje kreeg ik voor mijn verjaardag en gisteren kreeg ik nog een mokje en de  big chocolate mok van mijn zus!! Helemaal blij mee :-)
Weer een hartje voor mijn verzameling, en kijk eens wat een leuke hertjes van hout!!

En als klap op de vuurpijl kreeg ik vandaag ook nog eens hartstikke leuke post van Hanneke een super leuke sleutelhanger in het roze!! Ik ben er heel erg blij mee!! Dank je wel, Hanneke!! Zij heeft een heel leuke webwinkel, kijk maar eens: Alles om te scrappen.
Hanneke, echt hartstikke bedankt! Hij hangt aan mijn sleutelbos hoor!!
Iedereen een heel fijn weekend, het blijft een paar dagen goed weer, heerlijk om lekker het bos in te gaan!! Dat gaan wij wel doen zondag, samen met 2 nichtjes die zaterdagavond komen logeren!! 
Lieve groetjes,
Brenda




6 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal! Veel plezier er mee!
    En met die mok te zien, krijg ik opeens zin in warme chocomelk hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aardig van je zussen om je zo te verwennen! Je neefje mag zeker vaker komen logeren (-;
    geniet van je leuke spulletjes en een goed weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zooooooo jij ben druk met al die logeerpartijtjes!!!!

    groetjes Albertien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Albertien!

    Hoe is het? Zijn jullie nog er even tussenuit geweest? Gerwin mag ook komen logeren hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus zeg maar als hij wil! :-)
    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullies heb jij gekregen. Zo wil ik ook wel verwend worden...
    Groetjes Aartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat klinkt heel erg gezellig zo'n logeerparty, en dit weekend alweer, leuk joh.En je hebt super leuke spulletjes gekregen, in ieder geval lekker verwend !!!
    lieve groetjes xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda