Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 25 oktober 2011

Sending you flowers.....

Hoi allemaal,

Vandaag weer is een lekker roze kaartje!!
Met natuurlijk lekker veel bloemen, ik ben er gek op.
Ik kwam gisteren al weer hyacinten tegen bij de albert Heijn, ze staan zo leuk op mijn doenblad met kaarsen! Maar goed, even over het kaartje ;-) het papier is van Eline's huis, verder een nestabillitie gebruikt en veel bloemen! Ik vroeg me af waar kopen jullie die leuke kleine bloemetjes? Ik had de kleine roze op deze kaart, ooit eens ergens goedkoop op de kop kunnen tikken maar weet dus niet meer waar! Ik kom ze her en der wel tegen maar dan zijn ze flink aan de prijs, en ik houd wel van koopjes, dus als jij iets weet hoor ik het heel graag! :-)
Iedereen een heel fijne dag nog en lieve groetjes Brenda


8 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie vrolijke kaart heel mooi zo met die bloemen.
    Je kaart hieronder is ook erg mooi en ook zeer geschikt voor een jongen
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Brenda,
    Leuk kaartje weer hoor. Waar haal je toch al dit tijd vandaan......
    Voor wat betreft die kleine bloemetjes, ik heb ze wel eens gekocht bij Paper and Pictures in Doorn of bij Scrapdelight in Nieuwegein.
    Succes en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje, leuk zo met die bloemen! Mooie, lieve kleurtjes ook!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héé weer in mijn lievelingskleuren! Wat een super mooie kaart!! :))
    Zo'n kleine bloemetjes hebben ze ook bij de Action!
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brenda, je kunt die lieve kleine bloemetjes heel makkelijk zelf maken. Je pakt een willekeurige kleine pons en knipt de bloemblaadjes los.Het eerste blaadje vouw je een beetje als een binnenste bloemblaadje dus helemaal in elkaar gedraaid.Het tweede blaadje vouw je om de eerste heen en zet je met een lijmpistool vast. Dan het volgende en het volgende blaadje. Tot je hem groot genoeg vindt.Dan eindig je met ander kleurtje: groen voor de blaadjes. Dit mag een geponst heel bloemetje zijn die je hierom heen zet.
    Is het een beetje duidelijk? je kunt ze ook gewoon kopen, maar zelf vind ik maken ook erg leuk. Als je die eenmaal zelf maakt, ga je ook koopbloemetjes verknippen en met een lijmpistool vastzetten. Groetjes Scrapped4U

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje. Volgens mij heb ik de bloemetjes wel eens gezien bij de Xenos. Ook zag ik vanmiddag leuke bloemetjes bij zo'n voordeelboekenwinkel waar ze ook een paar hobbyspulletjes verkochten.
    succes, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda