Word jij mijn volgende volger??

zondag 15 juli 2012

2 Kleine kaartjes.....

Hoi allemaal,

Deze 2 kleine kaartjes heb ik gemaakt om weg te geven bij een bos bloemen, of aan een kadootje te hangen!
Het papier is van Tilda Sewingbird, verder lint, touw, kant gebruikt!
Ook weer lekker veel bloemetjes, vlaggetjes van de Hema en bedeltjes!
Kortom weer 2 lekkere zoete kaartjes, en die vind ik toch wel het leuks om te maken ;-)
Hier in Millingen aan de Rijn, schijnt het zonnetje heerlijk, hopelijk blijft hij nog even schijnen!
Fijne zondag allemaal, lieve groetjes
Brenda


19 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes, heel erg mooi!
    Hier in Alphen aan den Rijn is het grijs weer. Niet overal aan de Rijn hetzelfde dus...........helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi allebei! De tweede vooral. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo lief en mooi van kleur deze kaartjes..super weer..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht kaartjes, mijn ogen zouden hier harder opvallen als op het kado of bloemen ha ha
    lieve groet jenneke
    creaties-jenneke.blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend lieve kaartjes hebt je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes!! Fijn he die Hema, daar kom je altijd wel met wat leuks naar buiten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes, zeker leuk om ergens aan te hangen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieve kaartjese zijn dit geworden.. heel zacht .. leuk hoor! soms zo zonde om weg te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke kaartjes.
    en dit zijn weer die vlaggetjesprikkers van de hema die je hebt gebruikt?
    Erg leuk komen ze hier uit!

    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lieffies, deze kaarten! Ik hou wel van dat zoete.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaartjes Brenda, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhh wat een lieverdjes, ik heb ook een tijdje van die dingetjes gemaakt, leuk om je restjes op te werken.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig deze twee kaartjes, " echte Brenda's" haha.
    Mijn mona toetjeskaart is ook in die hema kleurtjes en ik moet zeggen heel leuk om mee te werken.
    De mannenkaart uit je vorige post vind ik ook super gaaf!
    Heel mooi die achtergrond met de embossingsmal.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He wat grappig, ik heb net een post geplaatst over labels (heb ze laten drukken) en nu lees ik jouw post over je zelfgemaakte labels. Ze zijn echt super leuk geworden! Heerlijk he zo'n label in elkaar knutselen. Kun je al je creativiteit even loslaten op zo'n klein stukje karton ;) Geniet van je vakantie,

    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Brenda, alles goed? Wat weer een mooie kaartjes! liefs ma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze mooie kaartjes zijn al een kadootje op zicht...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zoek, zo maar voor de aardigheid een van mijn eerste liefdes op 16 jarige leeftijd. Zij heet Henny Hendriks en kwam uit Millingen aan de Rijn. Ik heb met haar gedanst op de kermis in Vierlingsbeek in augustus 1958 in zaal Nillesen! Darna ging ik met vrienden naar de Expo in Brussel. Haar foto had ik bij me. Dus, zonder bijbedoelingen zou ik graag met haar in contact komen via email. Als u dit kunt regelen zou dat geweldig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda