Word jij mijn volgende volger??

donderdag 12 juli 2012

3 Tilda kaartjes...

Hoi allemaal,

Vanochtend eerst wat in het huis gedaan, en toen lekker aan de freubel geslagen!
Deze 3 kaartjes heb ik gemaakt met het papier van Tilda!
Op alle 3 de kaartjes zit een stuk kant, een hart van boomschors, tekststempel, vlaggetjes van de Hema (die zijn zo leuk!) en natuurlijk, hoe kan het ook anders ;-)..... bloemetjes!
Wisten jullie dat ze bij de Hema erg leuke spulletjes hebben voor verjaardagen, zoals kleine ballonnetjes, super leuke vlaggetjes, van papier, leuke zakjes en ga zo maar door, deze zijn heel erg leuk te gebruiken voor je kaarten en layouts!
Ook wil ik even de nieuwe volgers welkom heten, hartstikke leuk dat jullie mij gevonden hebben! En denken jullie nog aan de candy, je kunt nog mee doen tot 1 augustus!
Lieve groetjes,
Brenda



18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes met een mooie combinatie van materialen! Leuk om te zien dat de vlaggetjes voor meerdere dingen gebruikt kunnen worden...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaartjes!
    heel vrolijk!
    ben inderdaad ook al bij de hema geweest voor dat leuke tape.

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaartjes zeg! Dat papier past precies perfect bij de spulletjes van Hema :)
    Lijkt me een beetje moeilijk papier om te bewerken maar jij hebt er echte kunstwerkjes van gemaakt!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn deze kaarten ook weer enorm mooi, gewoon romantisch, lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie vrolijke kaarten heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaarten!! Leuk die HEMAspulletjes. Ik ga ook eens kijken!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is wel heel anders papier van Tilda dan ik tot nu toe kende. Erg leuk. Leuke tekst bij de onderste

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, vrolijke kaartjes zijn het geworden Brenda. Welke papierlijn van Tilda is dat?
    Hm, moet weer eens hoognodig naar de Hema geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het papier is van Tilda Sewingbird...geweldig blok papier is dit! :-)

      Verwijderen
  10. Wat een super leuke kaartjes! Vooral die eerste *smelt*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och, wat zijn ze mooi, zulke leuke kleuren ook. Heel vrolijk.
    Ik heb die vlaggetjes ook in huis en ben er verliefd op maar wist nooit wat er mee te doen. Thanks voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een vrolijk kaartje met hulp van de hema!
    Ik heb wel ontdekt dat er nogal een verschil in aanbod is per hema.
    Het papier waar ik de mona toetjes kaart in mijn laatste post mee gemaakt heb hadden ze niet hier in het dorp maar dat kwam ik weer ergens anders in een hema tegen.
    Frisse kleurtjes daar houden we wel van toch?
    Mooi ook je vlaggetjes er op.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gaaf zeg, het lijkt wel pip papier!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaartjes Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch mooie kaartjes! Bedankt voor de tip van Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaartjes. Heb hetzelfde papier hier ook klaar liggen. Heb je de tapejes bij de Hema al gevonden?? Ook errug leuk op kaartjes (kijk maar op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda