Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 24 juli 2012

Hortensia's uit de tuin in de keuken en een zomers kaartje....

Hoi allemaal,

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer?
Ik ben vanochtend even lekker in huis bezig geweest, wat hortensia's uit de tuin gehaald en een gezellig hoekje voor het raam in de keuken gemaakt!
Het coins-doosje en het ijzeren hart met houten hartjes knijpers kreeg ik vorige week van mijn zusje!! Lief he!
De hortensia's staan zo mooi in de tuin volop in bloei, hier kan ik zo van genieten!
En tot slot een zomers kaartje!! Het papier is van Tilda, wat kant, lint en bolletjeslint gebruikt, bloemen, brads, vlaggetjes van de Hema net zoals het parasolletje en een tag met een tekst stempel...
Iedereen een heel fijne dag nog!
Lieve groetjes Brenda





6 opmerkingen:

  1. Leuk!! Lekker zomers! Wat een weer zeg....heerlijk ik ga weer terug het zwembad in! :)

    Tot snel, zus!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hortensias....mijn hele tuin staat er mee vol!! Ik vind ze prachtig. En ook hier in huis staan er verschillende vaasjes mee.
    Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt. De spulletjes van de Hema doen het leuk bij dit papier!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Brenda,

    Wat een prachtige kaart en wat leuk dat je die spullentjes van de HEMA gebruikt heb het ziet er heel leuk uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo een vrolijke zomerse post, Brenda. Ziet er weer tip top uit!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie blommen en een geweldig leuk hoekje heb je zo gemaakt!
    ik ben weg van je kaart, leuheuk dat parasolletje en dan die kaaiklosjes eronder
    waaaauww
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zomers fris kaartje Brenda!
    Heel leuk met dat vlaggetje en parasolletje erbij.
    Ik ga snel door naar je babykamer.....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda