Word jij mijn volgende volger??

woensdag 18 juli 2012

Een beetje van mezelf en een beetje van de Hema...

Hoi allemaal,

Vandaag een heel simpel en eenvoudig kaartje!!
Tape komt van de Hema, net zoals het molentje die aan een stokje zat maar die heb ik
er vanaf gehaald, touwtjes met bestek bedeltjes eraan gehangen en een stempel en hopla je hebt dit kaartje!
Als basis wit cardstock gebruikt!!
Zo nu ga ik als een tierelier jullie blogs bezoeken!!
Ook wil ik alle nieuwe volgers welkom heten, heel erg leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!
Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes,
Brenda

21 opmerkingen:

  1. lekker eenvoudig en toch efficiënt, meer moet dat toch niet zijn he ?
    mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt leuk geworden! De bestek-bedeltjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en handig die tape. Ze hebben ze nu in allerlei kleuren:) en nog prettig geplrijst ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé om met het materiaal van de Hema te werken, ik heb het ook thuis liggen en ben er al mee aan de slag geweest. Je kaart is prachtig geworden!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Brenda,
    Je hebt een leuk kaartje gemaakt met eenvoudige dingen. Zo zie je maar dat wij met alles onze creativiteit kunnen botvieren.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mega leuk kaartje zeg!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje! SLim om die kant en klare molentjes van de Hema op je kaart te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje in zomerse sferen! Zag inderdaad deze leuke spulletjes liggen bij de Hema...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De poes vind hem ook leuk, kijk maar ff op mijn blog :) hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gevonden zeg! Zelfs met de Hema staan we achter in België haha!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje!!
    Helaas kan ik hier bij de hema die leuke tape nog niet vinden..
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rosanne, heb je ook op de afdeling inpakpapier gekeken? Daar hangen ze bij ons ook. Al ben ik ze in n andere Hema ookal tegengekomen bij het knutselspullen en de fotoboeken

      Verwijderen
  12. Hallo Brenda,
    De leuke molentjes had ik ook al gespot bij Hema, maar kon me inhouden. Wellicht niet lang meer als ik dit leuke kaartje zie (-:
    Meer heeft het geheel niet nodig om een ander blij te maken met je felicitaties.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk he die tape!! Ik ben er ook ZO blij mee.
    Lekker clean en simple kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, zo gebruiken we toch allemaal wel eens iets van een ander:) Prachtig resultaat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He, ik moet toch nog eens een andere bril opzetten als ik naar de Hema ga, wat een ideetjes!
    Groetjes, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Brenda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoihoi!

    Ben via je zus bij jou op je blog gekomen.... ben nu al een uur aan het neuzen en lezen... Wat een leuke blog!
    Ga je volgen!
    Oja... ook nog gefeliciteerd met je babynieuws!! Geniet er lekker van!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hm leuk :D

    Schattige kleurtjes ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi kaartje Brenda,
    En zo origineel met dat molentje, super!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda