Word jij mijn volgende volger??

zondag 29 juli 2012

'Nieuwe' nachtkastjes.......

Hoi allemaal,

Een paar weekjes terug bedacht ik dat ik onze nachtkastjes wilde gaan schilderen, toen ik er eenmaal aan begonnen was, dacht ik waar bén ik aan begonnen!!
Pfff wat een werk zeg, ze waren van heel donker hout!
Alleen het schuren was al een klus op zich!!
Ik heb ze 4 x gegrond, omdat de kastjes elke keer roze werden, terwijl ik ze wit schilderde!
Daarna nog 3x afgelakt!
Maar het resultaat is leuk, en het staat veel beter in de slaapkamer!
Nu het dressoir en de stoel nog, en dan is alles naar mijn zin!
Bij Kruidvat kocht ik van de week een tijdschriften mandje, die heb ik in de vensterbank gezet, hartje en vogelhuisje eraan vastgemaakt en klaar is klara!!
Allemaal nog een fijne zondagavond!
Lieve groetjes,
Brenda
Zo waren de nachtkastjes eerst!!




8 opmerkingen:

  1. Ziet er super romantisch uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Brenda,
    Nu de babykamer piekfijn in orde is en je slaapkamer naar je zin is, kan je rustig naar je baby uitkijken.
    Hou het kalm en geniet van je zwangerschap.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee!
    Ziet er meteen heel anders uit! Leuk dat grijs!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel een hele verbetering. Weer helemaal van deze tijd, hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt wel eer van je werk hoor Brenda! Het ziet er echt prachtig uit! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een werk.... maar het was het wel waard! want het ziet er prachtig uit!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei dat viel tegen dan zeg! Maar het resultaat is wel echt super!!! Staat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!
    Prachtig geheel, het kan zo in de Ariadne at Home!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda