Word jij mijn volgende volger??

dinsdag 10 juli 2012

Birthday wishes........

Hoi allemaal,

Gisteren tijdens mijn pauze op mijn werk even naar de Bruna gesneld om de 
Cards & More te halen!!
Wat staan er toch weer leuke dingen in zeg!
Ik heb er een patroontje uit gehaald en er gisterenavond mee aan de slag gegaan...
Dit is het resultaat! Het papier is van The Girls Paperie, de basis is kraft, en cardstock, bloemetjes gebruikt, resin flowers, houten vlinders, plak parels, een theepot bedel, en een label met tekst vast gemaakt met een stukje lint....
Allemaal een fijne dag vandaag ik ga nu snel met mijn andere project aan de slag wat dat is hoop ik jullie snel te laten zien!
Lieve groetjes,
Brenda



8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Mooi patroon ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super model kaart is dit en weer die prachtige kleuren, gaaf zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kleurtjes heb je weer gebruikt hiervoor, persoonlijk ben ik niet van dit model kaart maar goed we kunne ook niet alles leuk vinden maarrrrrrrrrr je hebt er wel een pracht creatie van gemaakt...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, Brenda. Leuke kleurtjes en veel lieve details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje, mooie kleuren heb je gebruikt en leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er leuk en ingewikkeld uit, maar zal wel heel simpel zijn als je het een keertje gedaan hebt. Leuk die theepot.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, vrolijke kleuren en een leuk model.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart,heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even een berichtje achter laat, dat waardeer ik heel erg, dank je wel!!
Lieve groetjes Brenda